gorsol Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Post-apokalyptiske Moskva er et lite koselig sted å tilbringe ferien.ANMELDELSE: Metro: Redux Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Annbefaler å lese boka! Ellers er jeg ganske imponert over utviklernes øye for detaljer. Finner få feil på plassering av objekter og kan ikke huske å ha sett teksturer som ikke er helt riktig plassert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Veldig godt spill dette her, kjøpte selv Metro 2033 nå i ny utgave da jeg ikke hadde spillt dette selv Last Light spillte jeg på PC når det kom, og det er jo ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har aldri spilt Metro 2033 i originalutgaven, men kan ikke si noe annet enn at redux-versjonen er veldig bra! Anbefales. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kan man lett endre FoV i 2033 nå? Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Fantastiske spill! Har spilt gjennom begge på PC, men det er en tid siden jeg først spilte gjennom 2033. Driver å smatter på tanken om å kjøpe Redux-utgaven av kun 2033. Koster jo ikke all verden... Selv for en student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå