Gå til innhold

Olav den Heldige II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville valgt den første her.

Vikinger med påmontert mikrofon virker ikke helt troverdig selv om det ikke er noe å si på det fototekniske.

V3 noe oppstilt, men diagonale linjer fra høyre kortside og ut på nedre langside skaper god spenning i bildet.

Roar

Ja, det var 1. (og siste!) gang jeg fotograferer slik "scenekunst". det er ikke enkelt. Dem står jo aldri stille (unntatt i V3) og alle faktene / bevegelser er overdrevne (det ligger i sakens natur) og dramatisk. Vanskelig å "beregne2 når det vil være "lurt" å trykke på utløseren. Da burde man ha sett forestillingen før (en gang var nokk!!).

Når det gjelder den "oppstilte" Versjon 3 så var det en sang-scene, derfor oppstillingen. Det som er verre er at fyren nest-venstre har ei åre voksende opp av hue sitt!

;o)

Kun org: Det hviler en smule uhygge i dette bildet, en litt truende fortelling. Fortellingens spenning øker hvis jeg ser bort fra de moderne installasjonene på scenen.

Hvem venter under kuttene, hvem kommer, hvorfor?

Vh.

Joda, det var jo ganske spennende til å begynne med, og både scenene og julikvelden (forstillingen begynte kl.: 21:30 og varte til 23:00) bidro til en flott uteopplevelse.

Hjertelig tatt til dere begge to, for deres tanker!

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...