Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har greid å få noe skikkelig dritt på maskinen i dag. Kjørte først Anti-Malware, og den fant noe sånt som 200 linjer med stygge saker. Jeg tok da å gjenopprettet maskinen til for en uke siden. Har etterpå kjørt 3 stk søk med anviste programmer. Legger ved logger her. Legger også ved logg fra første søk fra før jeg gjenopprettet maskinen:

AntiMalware.txt

Neste søk etter systemgjenoppretting:

Malware.txt

dds:

dds.txt

Security check:

checkup.txt

attach.txt

Edit: Ser det fortsatt var noe på siste søk med Anti-Malware. Gjør nå ett til søk.

Results of screen317's Security Check version 0.99.87

Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is disabled!)

Internet Explorer 10 Out of date!

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

Java 7 Update 67

Adobe Flash Player 15.0.0.152

Adobe Reader XI

Mozilla Firefox (32.0)

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe

Malwarebytes Anti-Malware mbam.exe

Malwarebytes Anti-Malware mbamscheduler.exe

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C: 11% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!)

````````````````````End of Log``````````````````````

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har greid å få noe skikkelig dritt på maskinen i dag. Kjørte først Anti-Malware, og den fant noe sånt som 200 linjer med stygge saker. Jeg tok da å gjenopprettet maskinen til for en uke siden. Har etterpå kjørt 3 stk søk med anviste programmer. Legger ved logger her. Legger også ved logg fra første søk fra før jeg gjenopprettet maskinen:

attachicon.gifAntiMalware.txt

attachicon.gifMalware.txt

dds:

attachicon.gifdds.txt

Security check:

attachicon.gifcheckup.txt

attachicon.gifattach.txt

Edit: Ser det fortsatt var noe på siste søk med Anti-Malware. Gjør nå ett til søk.

Hvordan har du klart og få så mye dritt på din maskin ? Har du bare surfet på fildelings sider ?

Endret av papusan
Lenke til kommentar

attachicon.gifAntiMalware.txt

attachicon.gifMalware.txt

dds:

attachicon.gifdds.txt

Security check:

attachicon.gifcheckup.txt

attachicon.gifattach.txt

Hvordan har du klart og få så mye dritt på din maskin ? Har du bare surfet på fildelings sider ?

Det skulle jeg også likt å vist :hmm:

Det var noe Ccleaner crack jeg lastet ned, men jeg så ikke at jeg kjørte noe exe med ukjent innhold. Men noe må det ha vært. Merket ikke så mye, oppdaget bare at det kom ei tmp fil eller noe lignende og la seg på skrivebordet hele tiden, slettet den men 10 sek etterpå så var den tilbake. Begynte å ane ugler i mosen da, sjekket msconfig og der var det dukket opp flere ukjente under oppstart. Haket bort, men ved neste restart så var det enda flere ukjente der. Så lastet jeg ned Anti-Malware, og her er vi.

Lenke til kommentar

Som regel er det enklere å bare reformatere.

Systemgjenoppretting er ikke det samme.

Hvis du ser på attach fila så ser du at det er ikke "bare" å reformatere.

Er jo nettopp det det er. Da vet du at du får 100% av skiten, glad jeg har backup image som jeg kan revertere til en gang i blant, tar ikke mange minuttene ;)

Lenke til kommentar

Er dette en arbeidsmaskin igjennom jobb med tanke på programmene du har installert (Citrix, Autodesk med mer...)?
I så fall kan du jo evnt. høre med din IT-avdeling på jobb.

Lenke til kommentar

Er dette en arbeidsmaskin igjennom jobb med tanke på programmene du har installert (Citrix, Autodesk med mer...)?

I så fall kan du jo evnt. høre med din IT-avdeling på jobb.

Hjemmemaskin, er ikke ansatt i noe firma.

pensjonist altså :dribble:

Er ikke det heller, styrer min egen jobb kan man vel si. En del av programmene må jeg ha, andre er godt å ha ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...