Luske_Ludvig Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Hei, jeg har HTC one og har en kontakt som jeg ønsker at anrop skal ringe på, selv ved lydløs. Hvordan gjør jeg det? Endret 14. september 2014 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Bruk ikke forstyrr -funksjonen med unntak for de(n) som kan ringe. Ligger under innstillinger -lyd (fjerde valg fra toppen, tror jeg), og kan settes opp med faste tider, eller slås av/på manuelt fra nedtrekksmenyen eller widget. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Takk for tips om ikke forstyrr-funksjon. Har aktivert automatisk fra 2200 til 0700 alle dager med unntak for alle i VIP kontaktgruppe. Da må jeg sette telefonen i ikke forstyrr i stedet for å sette på lydløs når jeg er på møter. Det skal nok fungere på møter også bortsett fra at jeg må låse opp telefon, trykke 5 ganger og bla to ganger for å få telefonen lydløs Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Kan du ikke legge den i quick toggles (hvis den ikke er der alt). Lås opp, sveip ned med to fingre, slå på/av. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Den er i quick toogles, så nå er jeg et skritt nærmere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå