DuckDuckGoose Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vil ha et nytt kabinett. Mitt gamle bråker og er ikke særlig støyisloert. Vil ikke bruke så mye kæsj på dette. Hva slags kabinett vil dere anbefale? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 colorcase Air Silver på microplex. Billig og bra. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg kan bare bruke strømforsyningen i mitt gamle kabinett, ikke sant? Har et Chieftech kabinett nå. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Seff, samme standard. Lenke til kommentar
Zarniwoop Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lian-Li kabinetter kommer i alle prisklasser (vel....) og er veldig gode kabinetter! Sitter selv med et: PC65USB og kan anbefale det på det sterkeste... (1,595,-) Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er du ute etter støyisolert kabinett kan du jo kjøpe compucase... Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Aopen H600b er jo et glimrende kabinett til 800,-. Det har 5 vifter og god plass. En meget stillegående strømforsyning av typen Fortron/Source 350w. følger også med. Bare den alene koster over 600,- på microplex. I tillegg har det fått gods kritikk i tester (Bare sjekk ut hw.nos test til å begynne med ) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Aopen H600b er jo et glimrende kabinett til 800,-. Det har 5 vifter og god plass. En meget stillegående strømforsyning av typen Fortron/Source 350w. følger også med. Bare den alene koster over 600,- på microplex.I tillegg har det fått gods kritikk i tester (Bare sjekk ut hw.nos test til å begynne med ) Dette er et av de beste valgene du kan gjøre. Du får et fint kabinett med kombinasjon av kvalitet PSU og moderne utseende. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det kan absolutt være en god ide å kjøpe et slikt AOpen kabinett med PSU. Ofte er det PSU viften som er den dominerende støykilden på en PC. Da hjelper det ikke så mye at resten av kabinettet er støydempet. Det er to viktige momenter i jakten på lav støy: a) Finne støykildene, ev. bytte dem ut med noen mer stillegående. b) Dempe støykildene, med dempematter, harddiskkabinetter, fjerne vifter etc. Det er også viktig å monitorere varmen på spesielt CPU og kabinett. Hvis den nye PSU viften flytter mindre luft enn den gamle, så blir jo kabinettet varmere. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Vil ha et nytt kabinett. Mitt gamle bråker og er ikke særlig støyisloert.Vil ikke bruke så mye kæsj på dette. Hva slags kabinett vil dere anbefale? Hva med sunbeam kabinett? Denne, kanskje du må kjøpe deg nye vifter som har 15 - 25db Endret 28. oktober 2003 av Godrick Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med NoiseControl? Det er jo støydempede kabinetter, det er det du er ute etter spør du meg .. Syns Dette er fint ergo Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ,28/10/2003 : 14:13] Hva med NoiseControl? Det er jo støydempede kabinetter, det er det du er ute etter spør du meg .. Syns Dette er fint ergo De er dyre og der får man ikke med PSU. Bedre å evt. kjøpe støydempende matter o.l i etterkant Edit: Vindu er det heller ikke mulig å få på de! Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Anbefaler deg å kjøpe et Lian Li, og heller investere i stølydempende matter senere. Har selv dette. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor ikke en Thermaltake Xaser III? Supert kabinett med god viftekjøling, kult utseende viftekontroll ++. Får det hos microplex. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har 340w psu nå, er det mye forskjell på min og en på 350/360w? F.eks. AOpen H600B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå