David_1214 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Holder på med å prøve å fikse en harddisk som skal deles på nettverket hjemme her, men får ikke lagt til filer på harddisken via pc`en (eller mac`en) Sånn er oppsettet mitt: Har en Asus RT-N56U ruter hvor jeg har en 1 TB harddisk koblet til. Har slått på medieserver og jeg finner den både på xbox, pc, mac osv. Men jeg får ikke lagt til filer på harddisken. Prøver å legge til filmer osv, men da står det at jeg ikke har tilattelse til det. Selv om jeg har skrudd på R/W på alle brukerne. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Gjerne spør om noe er uklart eller om det er noe mer info som trengs Lenke til kommentar
bahyble Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Åpne disken din i et FTP program som administrator så lager du en mappe med de riktige lese og skriv rettigheter.. Lenke til kommentar
CiscoX Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Holder på med å prøve å fikse en harddisk som skal deles på nettverket hjemme her, men får ikke lagt til filer på harddisken via pc`en (eller mac`en) Sånn er oppsettet mitt: Har en Asus RT-N56U ruter hvor jeg har en 1 TB harddisk koblet til. Har slått på medieserver og jeg finner den både på xbox, pc, mac osv. Men jeg får ikke lagt til filer på harddisken. Prøver å legge til filmer osv, men da står det at jeg ikke har tilattelse til det. Selv om jeg har skrudd på R/W på alle brukerne. Hva må jeg gjøre for å få til dette? Gjerne spør om noe er uklart eller om det er noe mer info som trengs Hei. Installere den nyeste firmware til din ASUS RT-N56U. Du kan jo prøve å formatere disken med type FAT32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå