Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hei.Tenkte jeg skulle forsette å studere litt neste år, og planen var å ta studiene i USA. Jeg må derfor ta en GMAT test, men finner virkelig ikke ut hvor det er mulig å ta den!Noen andre som har tatt den? Det er jo ganske mange som reiser til USA for å studere hvert år, og hvis jeg forstår dette riktig, så trenger man GMAT på alle høyere utdanninger der borte?Noen som har noen gode inspill på hvordan jeg skal få tatt denne testen? Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 GMAT kan ikke tas i Norge, men i Sverige/Danmark: UiO her mer info her: http://www.uio.no/english/services/public/tests/entrance/gmat/ Jeg trodde GMAT stort sett bare var påkrevd for master. Sjekk i alle fall om det er påkrevd på studiet du søker på før du setter i gang. Anbefaler å trene en god del før du tar den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 GMAT er mest ved mastergrad innenfor business/finans/økonomi osv. Tror ikke noen har den som opptakskrav på bachelor, da den inneholder en masse spørsmål som man skal innom på bachelornivå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Er master innenfor business/finans/økonomi det er snakk om Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå