Gabri3L Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Trådstarter postet dette som anonym i feil kategori. Men har ikke startet tråden på nytt. Tør kanskje ikke stå frem? Vel, jeg har lurt på dette siden programmet startet, så jeg vil gjerne høre om det er noen som tør å vedkjenne seg at de ser på dette mølet. Hvordan kan verdens kanskje aller mest kjedelige sport bli interessant bare fordi de fyller på med det verste av B og C kjendiser de kan oppdrive? Orginal post: Jeg sitter å ser på Skal vi danse i reprise på TV2... Jeg spør meg selv; Hvordan i helvette kan dette programmet fortsatt være på lufta? Det er jo helt forferdelig. Noen som vet seertallene til dette programmet, og inntektene? Det er jeg svært nyskjerrig på. Standarden er liksom satt når dette får lov til å være i TV2s sendeprogram.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Dansing er egentlig mer som lek enn sport. Det at de gjør det til en sport er en bevirkning av vårt moderne samfunn der alt handler om å være best. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Så kanalene skal ta alle programmer du ikke liker av lufta? Hva skulle de sende da? Top Gear 24/7? 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Så kanalene skal ta alle programmer du ikke liker av lufta? Hva skulle de sende da? Top Gear 24/7? Er det meg du svarte til? Liker "Top Gear" godt jeg, men det ser ut til å gå 24/7 på en annen kanal allerede. Det virker som du tar "Skal vi danse" i forsvar? Men det kommer ikke akkurat tydelig frem av svaret ditt. Kanskje du bare liker å klage på folk som klager? Om du finner glede i dette programmet, så flott for deg, bevares. Jeg kan bare ikke forstå appellen, følger du med på profesjonell dansing kanskje? Da hadde jeg forstått det til en viss grad. Men sånn det fremstår for meg er dette bare en haug av kjendiser fra bunnskuffen som hadde gått inn i glemselen uten et program som dette. Men hvorfor folk finner glede av et program om noe de aldri ville sett på ellers, kun på grunn av nevnte "Has beens". Det er jo rein kjendis stalking, ikke noe mer... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Min mor på 53 syns det er god underholdning. Tror det er i denne aldersgruppen du vil finne mange seere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 TV-kanaler kutter ikke ut programmer der de tjener penger, uansett av kritikk fra de som kritiserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå