TcB Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Jeg har en kamerat som nettopp flyttet til England. Og jeg har satt opp en liten server slik at vi kan dele bilder. Men han sitter bak en proxy-server på skolen sin. Og han får derfor ikke koblet opp til serveren min, har også prøvd mot høyskolen i oslo. :grine: Det er forresten en glftpd server på linux om det kan gjøres noe med conf filen... Er det noen som vet om noe man kan gjøre for at dette vil gå, han har da ikke anledning til å åpne porter eller lignende? Endret 27. oktober 2003 av TcB Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Kjør opp FTP-serveren din på port 80. Da går det glatt. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 hehe.. den burde gå for port 80 er en porten internett bruker, tror ikke de på den skolen har låst den *grin* Lenke til kommentar
TcB Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Så det skal gå like bra, med tanke på bruk ellers av både internet og serveren å ha den på port 80. Er det ikke slik at men burde ha servere på høye porter?? Lenke til kommentar
TcB Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Får det ikke til å gå, proxy serveren slipper han ikke til. Hva kan man gjøre i flashFXP eller noe annet for at han skal kunne kople til serveren. Feilmedlingen er: Connection failed (connection timed out) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå