Sewero Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Av komponent innganger har jeg:Pr/Cr Pb/cB Y R L(Orange) (Blå) (Grønn) (Rød) (Hvit)Kabelen(e) fra N64 er gul, rød og hvit, koblet da rød til rød, hvit til hvit, Gul har jeg prøvd på de resterende uten hell, jeg får altså ikke noe bilde.Har prøvd kanal AV og CMP på tven.Trenger hjelp Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Har du scart inngang kan du bruke en overgang fra kompositt (Google scart adapter). Du kan ikke bruke de rød grønne og blå inngangene da de er for component signaler. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Står når jeg søker på tv-en at jeg har scart, men har leitet etter det og ikke funnet.Bilde funnet på nett av baksiden: Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Har du en betegnelse/modellnr? Kan ikke si jeg ser noe scart på det bilde, men noen tv'r kommer med en overgangskabel, iogmed at en scart kontakt tar mye plass.. Mulig det kan være den mellom antenneinngangen og Fant det utifra bildet, den inngangen heter AV adapter, du har antagelig fått med en overgang i esken når du kjøpte tv, som du kan bruke. Vet ikke helt åssen den er for din TV, men for bla. Samsung ser den slik ut: Endret 14. september 2014 av Actibus Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Actibus hadde korrekt svar ved overgang, tråd løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå