theNorwegianNoobz Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hei. skulle hatt hjelp til og kjøpe eit stereo anlegg til tven min. Det skal kunne spille fin lyd og høy lyd. Di må tåle mye trøkk over lengre tid og det er samma hvor store di er. Og er 15 år. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 I den prisklassen ville jeg kikket på bruktmarkedet. Se om du finner Logitech z-5500 eller z-2300. Begge gir god lyd i forhold til prisen. Lenke til kommentar
theNorwegianNoobz Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Liker ikkje lyden i di Lenke til kommentar
theNorwegianNoobz Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Og har sett litt på lydplanker, tror du det er noe vert og se på? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har ikke spesielt god erfaing med lydplanker, men har bare hørt 2-3stk. Den som imponerte mest for min del var Arvani Ergosound. Lyden i selve planken er god nok til tv titting, men suben som fulgte med var ubrukelig. Lenke til kommentar
theNorwegianNoobz Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Har tenkt og kjøpe samsung hw f751, den elsker eg lyden i og den klare og jupe bassen elsker eg, så fåreløbig trir eg at eg skal gå for den. Selv om den er litt dyr Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hva med noen studiomonitorer? Eller noen andre aktive høyttalere? Feks: http://www.hifiklubben.no/Products/argon-7460a-aktiv-hoyttaler-31749/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå