Schreiber Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Etter at jeg feilet første unlockable character for mange ganger fikk jeg neste i stedet, og slet en del med ham også. Morsomt nok byttet jeg til Wii Fit Trainer, og vips var begge tatt på første forsøk. Hater å innrømme det, men elsker å spille som Wii Fit Trainer. Den karakteren burde ikke fungere, men er blitt favoritten min. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Spilte ferdig historien i Fantasy Life nå i kveld. For de som lurer så kan man spille videre etter end credit og fullføre det man ikke har gjort. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Logisk, siden det er en expansion ute med en ny øy å utforske, nye quests osv. For å komme dit må man fullføre historien. Men hvem bryr seg om historien i Fantasy Life? Den er jo like uviktig som historien i Harvest Moon og Animal Crossing. Fantasy Life er ikke et vanlige JRPG, men en blanding av de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå