eplehval Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 hei. historien er slik: jeg mistet nøkkelene til min audi a6 1995. dette var min egen feil. når jeg ringte til møller fikk jeg beskjed om at jeg bare skulle få bilen tauet opp der så skulle de bestille ny nøkkel med serienummeret til bilen. og dette ville fungere såfremt at låsene ikke var skiftet siden bilen var orginal. noe jeg var sikker på den ikke var siden meg og en kompis begynte og demontere tenningslåsen i bilen min for ca 6 måneder siden og da var det orginal locthite og ingen verktøy merker der.. + de obligatoriske plast klips delene som knekker av. var det meg og kompisen min som tok jomfruen på. jeg ble lovet at nøkkelen skulle være klar i sluten av uken ( bestilt på fredag) men det går 12 dager før møller ringer meg og sier at nøkellen ikke kommer. men de har fått tillsendt nøkkel nummer og slipt en ny nøkkel selv ( noe de kunner gjort på fredagen 12 dager siden!!) men denne passet ikke fordi låsen min var for slitt mente de. jeg spurte om det kunne hjelpe om tilpasse den litt for gamle nøkkel var litt banket, og fikk lov til og komme opp der og prøve selv. når jeg kom opp ditt så jeg med engang at den nøkkelen ikke ville passe. så låsen var blitt skiftet mente de ( løgn ) men de kunne selvfølgelig bytte tenningslåsen min for 5k. etter 5 dager ringer de meg og sier at sensoren til startsperren min er ødelagt men den delen hadde de veldig beleilig på lager for 2k så han kunne få bilen min klar samme dagen mente han. dagen etterpå ringer de meg og sier at bilen er klar og prisen var 6.7tusen + de 1.5tusen jeg måtte betale på forskudd for at de skulle bestille nøkkelen min. jeg reiser opp der og henter bilen min. og 4 dager seinere skal jeg ta en motorom sjekk (væskene og reimene ) og når jeg drar av dekselet til registerreimen så ser jeg faen meg at mekkanikeren på møller har snitet reimen min 1/3 inn i gummien ( kniven gikk ikke igjenomm armeringen som det forøvrig skinner en fin kniv strek på. . hadde reima stått 3 cm lengre nede hadde jeg aldrig oppdaga det og motorhaveri hadde skjedd et par km unna. jeg forventet jo det vanlige verkstedet tullet. dvs " gamle deler ryker hele tiden her hos oss. men vi fikser det vi vettu, bare lite tilleg i prisen " dette er jo bare obligatorisk verksteds oppførsel . alle reimene var forresten byttet for 38tusen km siden. og det eneste jeg kan tenke hvorfor mekanikeren har gjort dette var fordi han ble irritert på telefonen når jeg var irritert fordi bilen hadde stått i 12 dager før de bare filte feil nøkkel, for og selge meg en tenningslåss. så jeg vet ikke hva jeg skal si, er dere glad i motoren deres aldri ring til møller og spør hvorfor de bruker 2 uker på ingenting !!!! dette er møller bil minde i bergen jeg skriver om nå.. hold dere unna og VIS dere må bruke disse kromozon forstyrra fylla apene. DOKUMENTER ALT før møller får ta på bilen din.. hadde jeg dokumentert at registerreimen min ikke hadde kutt i seg hadde jeg kunne gått til sak (siste setning er det mest unødvendige jeg har skrever noen gang føler jeg) dette ble nesten en veldig dyr lekse for meg desverre. beklager utluftinga men dette er også en god advarsel! de brukte 21dager på og få bilen tilbake til meg + DE KNIVSTAKK REGISTERREIMEN MIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! takk vis du klarte og lese hele teksten, og ikke bruk møller. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snylter Skrevet 14. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2014 For å si det rett ut, jeg tror rett og slett ikke på at de skal ha bedrevet sabotasje. 11 Lenke til kommentar
eplehval Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 hmm.. eneste beviset jeg kan tilby er bilde av en helt fint registerreim med en fint snitt med kniv merke i cordene. som viser at det overhodet ikke skal være en sprekk i den reimen siden den bare er 38tusen km gammel. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Selv om reimen ikke er så gammel så kan det ha vært produksjonsfeil på den, eller at det ble gjort noe feil under montering. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 takk vis du klarte og lese hele teksten, og ikke bruk møller. Ja, jeg kom meg gjennom teksten, men tror jeg fortsatt velger å bruke Møller. Har ikke særlig tillit til dine beskyldnnger. 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) At gummien i en reim sprekker opp på den måten så det ser ut som noen har vært bortpå med noe skarpt noe er ikke uvanlig. En kan jo selv tenke seg at gummien kan være noe sprø om den har stått ute et par dager i -25 grader også skal den dras rundt flere reimhjul. Endret 14. september 2014 av Hansien 1 Lenke til kommentar
khoeg Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Historien rundt nøkkelen var merkelig. Mistet selv min nøkkel (98 modell ).grunnen til at bilen må inn til de er pga kodingen i nøkkelen. Du får jo ikke filt til nøkler så vidt jeg vet. Heller ikke nødnøkkelen. Jeg betalte 600 ved bestilling og ytterligere 1200 når jeg hentet bilen. .og det tok ca en uke (5 virkedager ) dette var møller i Oslo. De skal vel ha faste priser så vidt jeg vet. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå