Gå til innhold

Galaxy Alpha

Gjest medlem-169651

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smooth! Da blir det nok fort større batteri på meg gitt, da det har vært eneste jeg har hatt å utsette på telefonen det halvåret jeg har hatt den nå!

(Klart, får den tilbake fra service snart, og der har de bytta batteri fordi det var noe galt med det, så det kan jo hende at det alltid har vært dårligere enn det egentlig skal være)

Lenke til kommentar

Det vanlige flipcoveret ja.

Hvordan i huleste fikk du på flipcoveret på det større batteriet? Prøvde selv men det var ikke i nærheten av nok plass der!!

Jaha? Klemte det bare på. Var noe trangt, men så fort man fikk trykket ned alle hjørnene\kantene så sitter det som et skudd.

Lenke til kommentar

Har også et Samsung S View cover liggende, klemte til det knaka her med det større batteriet, og det var ikke snakk om at det dekselet ville på hos meg. :grin2:

Nei fikk testet nå i kveld jeg også. Ikke mulig å få på. Gikk nesten da, men siden der batteriet bygger mest blir det en glippe på. Og da vil ikke flappen på coveret lukke seg.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Alpha'en min lastet ned Lollipop i kveld. Jeg nøler litt med å trykke på "Installer" - andre oppgraderinger på andre telefoner har bare gjort ting verre, og jeg er egentlig fornøyd med hvordan Alpha'en oppfører seg på 4.4.2.

Noen som har oppgradert? Erfaringer?

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke oppgradere, men telefonen maste om å få installere den nedlastede oppdateringen. Jeg fikk ikke vekk det varselet for alt i verden. I et genialt øyeblikk kom jeg fram til at jeg skulle resette til fabrikkinnstillinger, så ville det bli borte! Jeg resatte, gikk inn på "om enheten" og fjernet haken for automatisk søk etter oppdateringer, og koblet meg på wifi for å installere appene mine igjen.

Da startet nedlastingen av Lollipop, gitt...

Så da ble det Lollipop på meg likevel. Jeg HATER at bakgrunnsfargen i menyene har skiftet fra svart til hvitt, men ellers virker jo dette greit nok. Telefonen er litt kvikkere i alt, og jeg har ikke merket noen spesielle bugs ennå.

Lenke til kommentar

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke oppgradere, men telefonen maste om å få installere den nedlastede oppdateringen. Jeg fikk ikke vekk det varselet for alt i verden. I et genialt øyeblikk kom jeg fram til at jeg skulle resette til fabrikkinnstillinger, så ville det bli borte! Jeg resatte, gikk inn på "om enheten" og fjernet haken for automatisk søk etter oppdateringer, og koblet meg på wifi for å installere appene mine igjen.

Da startet nedlastingen av Lollipop, gitt...

Så da ble det Lollipop på meg likevel. Jeg HATER at bakgrunnsfargen i menyene har skiftet fra svart til hvitt, men ellers virker jo dette greit nok. Telefonen er litt kvikkere i alt, og jeg har ikke merket noen spesielle bugs ennå.

Tror du gjorde lurt i en factory reset.

Skal meddele til poden som overtatt min Alpha at Lollipop er ute. Fint om du sier ifra om det er noe som skurrer. :)

Lenke til kommentar

Ser ut som batteritiden har fått seg en smell. Jeg er ikke vant til å miste 15-20 % i standby over natta, men det skjedde nå. Kanskje det går seg litt til etterhvert, får se.

Det som er litt morsomt, nå har jeg 50 % batteri igjen. Inne på oversikten over hva som har brukt batteri kan jeg summere opp de ulike i listen til 28 % (Chrome ligger øverst, 11 %, deretter skjerm med 6 % osv osv). Hvor har de siste 22 % blitt av, liksom..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...