:utakt Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Fikk det større batteriet i dag. Virker lovende dette, en time skjermtid har bare spist 10%. Dessuten syns jeg telefonen ble bedre å holde nå med litt ekstra tykkelse. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Noen som vet om wallet cases som kan brukes med extended battery kit? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Min vanlige flip cover fungerer greit med det nye, større batteriet. fungerer sikkert de andre også. Lenke til kommentar
neseape Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Vanlige flipcover som i det originale fra Samsung som man bytter ut bakdekslet med? Kunne tenkt meg battery-expansion, men er avhengig av flipcover, så hadde vært genialt om jeg kan bruke det jeg alt har. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Det vanlige flipcoveret ja. Lenke til kommentar
neseape Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Smooth! Da blir det nok fort større batteri på meg gitt, da det har vært eneste jeg har hatt å utsette på telefonen det halvåret jeg har hatt den nå! (Klart, får den tilbake fra service snart, og der har de bytta batteri fordi det var noe galt med det, så det kan jo hende at det alltid har vært dårligere enn det egentlig skal være) Lenke til kommentar
bobky Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det vanlige flipcoveret ja. Hvordan i huleste fikk du på flipcoveret på det større batteriet? Prøvde selv men det var ikke i nærheten av nok plass der!! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Det vanlige flipcoveret ja. Hvordan i huleste fikk du på flipcoveret på det større batteriet? Prøvde selv men det var ikke i nærheten av nok plass der!! Jaha? Klemte det bare på. Var noe trangt, men så fort man fikk trykket ned alle hjørnene\kantene så sitter det som et skudd. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hmmm. Da får jeg prøve på nytt da☺ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Har også et Samsung S View cover liggende, klemte til det knaka her med det større batteriet, og det var ikke snakk om at det dekselet ville på hos meg. Lenke til kommentar
bobky Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Har også et Samsung S View cover liggende, klemte til det knaka her med det større batteriet, og det var ikke snakk om at det dekselet ville på hos meg. Nei fikk testet nå i kveld jeg også. Ikke mulig å få på. Gikk nesten da, men siden der batteriet bygger mest blir det en glippe på. Og da vil ikke flappen på coveret lukke seg. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Merkelig greier.. Må nok inn på legevakten med telefonen til mandag. Hele skjermen er sprukket. Blir vel en 2-3 uker uten Alphaen tenker jeg. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Alpha'en min lastet ned Lollipop i kveld. Jeg nøler litt med å trykke på "Installer" - andre oppgraderinger på andre telefoner har bare gjort ting verre, og jeg er egentlig fornøyd med hvordan Alpha'en oppfører seg på 4.4.2. Noen som har oppgradert? Erfaringer? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Har hatt Lollipop en stund allerede uten at jeg har opplevd noen problemer. Men jeg kjører Samsung Galaxy S6 image på alphaen.. Bør vel kanskje laste ned original OSet nå som det er tilgjenglig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke oppgradere, men telefonen maste om å få installere den nedlastede oppdateringen. Jeg fikk ikke vekk det varselet for alt i verden. I et genialt øyeblikk kom jeg fram til at jeg skulle resette til fabrikkinnstillinger, så ville det bli borte! Jeg resatte, gikk inn på "om enheten" og fjernet haken for automatisk søk etter oppdateringer, og koblet meg på wifi for å installere appene mine igjen. Da startet nedlastingen av Lollipop, gitt... Så da ble det Lollipop på meg likevel. Jeg HATER at bakgrunnsfargen i menyene har skiftet fra svart til hvitt, men ellers virker jo dette greit nok. Telefonen er litt kvikkere i alt, og jeg har ikke merket noen spesielle bugs ennå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke oppgradere, men telefonen maste om å få installere den nedlastede oppdateringen. Jeg fikk ikke vekk det varselet for alt i verden. I et genialt øyeblikk kom jeg fram til at jeg skulle resette til fabrikkinnstillinger, så ville det bli borte! Jeg resatte, gikk inn på "om enheten" og fjernet haken for automatisk søk etter oppdateringer, og koblet meg på wifi for å installere appene mine igjen. Da startet nedlastingen av Lollipop, gitt... Så da ble det Lollipop på meg likevel. Jeg HATER at bakgrunnsfargen i menyene har skiftet fra svart til hvitt, men ellers virker jo dette greit nok. Telefonen er litt kvikkere i alt, og jeg har ikke merket noen spesielle bugs ennå. Tror du gjorde lurt i en factory reset. Skal meddele til poden som overtatt min Alpha at Lollipop er ute. Fint om du sier ifra om det er noe som skurrer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Ser ut som batteritiden har fått seg en smell. Jeg er ikke vant til å miste 15-20 % i standby over natta, men det skjedde nå. Kanskje det går seg litt til etterhvert, får se. Det som er litt morsomt, nå har jeg 50 % batteri igjen. Inne på oversikten over hva som har brukt batteri kan jeg summere opp de ulike i listen til 28 % (Chrome ligger øverst, 11 %, deretter skjerm med 6 % osv osv). Hvor har de siste 22 % blitt av, liksom..? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg kjøpte tykt batteri og nytt baklokk til den (kan anbefales) . Han som bruker den klager aldri over at det blir tomt for fort. Har ikke hørt noe iallefall og det er ca et halvt år siden han overtok den. Men det er fremdeles p.t 4.4 på den. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 (endret) Ja, dette er med det større batteriet!.. :-) Endret 20. juli 2015 av :utakt Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 Min mister rundt 3% over natten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå