Gå til innhold

Skjermen svartner

Anbefalte innlegg

Jeg holdt på å spille CS da plutselig alt låste seg, og var måtte trykke reset knappen på pc'en. Når jeg startet den opp fikk jeg en melding om at det hadde oppstått et problem, så derfor trykte jeg på at den skulle starte med de sist fungerende konfigurasjoner. Da jeg trykte og den prøvde å komme inn i windows, trakk alt av bilde seg ned i venstre hjørnet og skjermen ble sort (den skrudde seg ikke av). Jeg prøvde også å starte windows vanlig, i sikkerhetsmodus og de andre tingene, men det samme skjedde hver gang.

Noen som har opplevd det samme og vet hva jeg bør gjøre eller noen som ellers vet noe om dette problemet? Eller er mitt eneste alternativ å installere windows på nytt?

mvh Kristian Stenerud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er problemet at skjermen blir svart etter at du velger: "start med sist fungerende innstillinger" eller "starte i sikkerhetsmodus"?. Jeg hadde det problemet, og da gikk det å starte i "vga-modus", men tviler på at det er problemet ditt her, men verdt et forsøk iallfall.

Lenke til kommentar

Jeg bestemte meg for å formatere partisjonen som windows var installert på.

Fikk da et nytt problem. Da det gjenstod 34 min av win xp pro installasjonen fryste det seg. Det samme skjedde hver gang jeg prøvde å installere på nytt. Cd'en jeg brukte hadde mange hakk i seg, så derfor lånte jeg en "helt fin" cd fra en kompis (vi har begge selvfølgelig orginale cd'er med cd key!), men det samme skjedde hver gang. Den fryser seg når det er igjen 34 min.

Noen som har en anelse om hva dette kan være :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...