jodaneida Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Er det noen plasser i Lillehammer hvor man kan teste 3000m på uten å måtte betale? tenkte da utendørs og sentralt i Lillehammer. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Du har vel sikkert en telefon med gps? Da er det jo bare å måle opp og lage din egen rute. Lenke til kommentar
jodaneida Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Du har vel sikkert en telefon med gps? Da er det jo bare å måle opp og lage din egen rute. Vet faktisk ikke hvordan man gjør det...... har jo en lang sti like ved huset, men greia er det at det både er oppoverbakker og nedoverbakker. Trenger en flat plass hvor jeg får nøyaktig tidspunkt, i og med jeg skal søke meg inn på opptak senere. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Du har vel sikkert en telefon med gps? Da er det jo bare å måle opp og lage din egen rute. Vet faktisk ikke hvordan man gjør det...... har jo en lang sti like ved huset, men greia er det at det både er oppoverbakker og nedoverbakker. Trenger en flat plass hvor jeg får nøyaktig tidspunkt, i og med jeg skal søke meg inn på opptak senere. Er ikke kjent i Lillehammer. Men det burde vel være en idrettsplass med 400 m bane. Da kan du jo løpe 7.5 runder der Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Oppe ved Kristins hall er det løpebane, det samme tror jeg det er på Sportsplassen, den ligger like sør for Lillehammer kirke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå