Debutanten Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Star Wars - The Prequel RetrospectiveSom enkelte kanskje har fått med seg gjennom mine tidligere videoer, driver jeg og lager trailere og tributes til alt ifra serier til filmer og har drevet med dette i hva som nå er blitt seks år. Jeg har laget til blant annet Game of Thrones, True Detective, Breaking Bad og mye mer.Denne videoen tok meg fire uker med hardt arbeid, men jeg mener at sluttproduktet definitivt var verdt det. Ikke la deg skremme av videoens lengde; du vil ikke engang merke at tiden går. Håper den faller i smak!Klikk her for å se videoen (YouTube)!Målet med mine tributes er å samle hendelsesforløpene gjennom filmene (eller sesongene) til en stor, episk trailer som lar deg oppleve og minnes filmene du elsker på en ny og spennende måte.May the force be with you! Videoen inneholder en god del lydeffekter, forskjellige soundtracks redigert sammen av meg samt. mange audioendringer.Dette er den første av to deler (den andre vil omhandle den originale trilogien). 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Shit man, det var ikke dårlige greier. Nå fikk jeg lyst til å se episode 1,2 og 3 igjen, å det er godt gjort Lenke til kommentar
00spartan1 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Bra jobb det der Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Kjempejobb. Tommel opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå