Exiter Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det første jeg ser når jeg følger linken din: "jødiske oligarker (...) Illuminati (...) utenomjordisk weekend" "Kreft: Primært et psykobiologisk shutdown-program?" Konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. Det står på siden i nyhetsspeilet at jødene kontrollerer de fleste hvit menneskers sinn. Og du er et godt eksempel på det, men du er ikke alene, for de fleste her på forumet har samme problemet som deg. Så hva er de utenomjordiskes rolle i dette komplottet? Jeg ser at Nyhetsspeilet er veldig opptatt av utenomjordiske, er det de som leverer teknologien? Har jødene solgt Jorda for å kjøpe teknologien? Hvis jeg drar på "Utenomjordisk weekend i Bergen", finner jeg sannheten der? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det første jeg ser når jeg følger linken din: "jødiske oligarker (...) Illuminati (...) utenomjordisk weekend" "Kreft: Primært et psykobiologisk shutdown-program?" Konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. Det står på siden i nyhetsspeilet at jødene kontrollerer de fleste hvit menneskers sinn. Og du er et godt eksempel på det, men du er ikke alene, for de fleste her på forumet har samme problemet som deg. Så hva er de utenomjordiskes rolle i dette komplottet? Jeg ser at Nyhetsspeilet er veldig opptatt av utenomjordiske, er det de som leverer teknologien? Har jødene solgt Jorda for å kjøpe teknologien? Hvis jeg drar på "Utenomjordisk weekend i Bergen", finner jeg sannheten der? Hold deg til saken, og ikke begynn med dette sprøytet som dere bruker for å prøve å latterliggjøre andre mennesker som i motsetning til deg og de fleste andre er i stand til å tenke selvstendige tanker. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det første jeg ser når jeg følger linken din: "jødiske oligarker (...) Illuminati (...) utenomjordisk weekend" "Kreft: Primært et psykobiologisk shutdown-program?" Konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. Det står på siden i nyhetsspeilet at jødene kontrollerer de fleste hvit menneskers sinn. Og du er et godt eksempel på det, men du er ikke alene, for de fleste her på forumet har samme problemet som deg. Så hva er de utenomjordiskes rolle i dette komplottet? Jeg ser at Nyhetsspeilet er veldig opptatt av utenomjordiske, er det de som leverer teknologien? Har jødene solgt Jorda for å kjøpe teknologien? Hvis jeg drar på "Utenomjordisk weekend i Bergen", finner jeg sannheten der? Hold deg til saken, og ikke begynn med dette sprøytet som dere bruker for å prøve å latterliggjøre andre mennesker som i motsetning til deg og de fleste andre er i stand til å tenke selvstendige tanker. Hold meg til saken? Det er du som forsøker å argumentere med at jeg automatisk tar feil fordi jødene kontrollerer mitt sinn. Jeg er overhodet ikke interessert i å diskutere med deg på dine premisser. Og når du henviser til Nyhetsspeilet for å underbygge denne påstanden, da er det helt relevant å fremheve at Nyhetsspeilet også forsøker å få folk til å tro på romvesener og pseudovitenskap. Lenke til kommentar
clink Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Så hva er de utenomjordiskes rolle i dette komplottet? Jeg ser at Nyhetsspeilet er veldig opptatt av utenomjordiske, er det de som leverer teknologien? Har jødene solgt Jorda for å kjøpe teknologien? Hvis jeg drar på "Utenomjordisk weekend i Bergen", finner jeg sannheten der? Husk at Nyhetsspeilet er et nettsted med veldig mange brukere ("skribenter") og det kan være lurt å ikke blande disse sammen. Det som er viktig er at her kan man skrive (hvis man får lov) om ting som ellers blir sensuerert i vanlig media og det kan vise seg viktig. Det er ikke alle som er klar over at ting faktisk blir sensurert i media, og i alle fall ikke i hvilken grad det sensureres rundt om. Anbefaler at folk heller prøver å få innsikt i denne sensurproblematikken som foregår. Finn noen interessante temaer og prøv å finne ut hvor lite dette omtales i aviser og nettsteder ellers. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Det første jeg ser når jeg følger linken din: "jødiske oligarker (...) Illuminati (...) utenomjordisk weekend" "Kreft: Primært et psykobiologisk shutdown-program?" Konspirasjonsteorier uten rot i virkeligheten. Det står på siden i nyhetsspeilet at jødene kontrollerer de fleste hvit menneskers sinn. Og du er et godt eksempel på det, men du er ikke alene, for de fleste her på forumet har samme problemet som deg. Så hva er de utenomjordiskes rolle i dette komplottet? Jeg ser at Nyhetsspeilet er veldig opptatt av utenomjordiske, er det de som leverer teknologien? Har jødene solgt Jorda for å kjøpe teknologien? Hvis jeg drar på "Utenomjordisk weekend i Bergen", finner jeg sannheten der? Hold deg til saken, og ikke begynn med dette sprøytet som dere bruker for å prøve å latterliggjøre andre mennesker som i motsetning til deg og de fleste andre er i stand til å tenke selvstendige tanker. Hold meg til saken? Det er du som forsøker å argumentere med at jeg automatisk tar feil fordi jødene kontrollerer mitt sinn. Jeg er overhodet ikke interessert i å diskutere med deg på dine premisser. Og når du henviser til Nyhetsspeilet for å underbygge denne påstanden, da er det helt relevant å fremheve at Nyhetsspeilet også forsøker å få folk til å tro på romvesener og pseudovitenskap. Jeg henviser ikke til nyhetsspeilet. Og som sagt, jeg bruker ikke nyhetsspeilet som kilde. Jeg bruker helt andre kilder, men jeg har av og til lest artikler i nyhetsspeilet. Mye av det kan jeg ikke på noen måte støtte eller anerkjenne, men det de skriver i den artikkelen som linkes til her er fakta, inkludert dette med at jødene kontrollerer de fleste hvite mennesker. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg tror man skal skille mellom sensur og seriøsitet. Det meste av det som skrives på nyhetsspeilet er ikke med i aviser fordi det rett og slett er for "far out" eller dårlig skrevet til å skulle være med i en seriøs nyhetssak. Så er det mye interessant å finne på andre nyhetskilder som norske medier ikke berører tilstrekkelig, men da er nyhetsspeilet ingen god kilde. Lenke til kommentar
clink Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Her er en kar som tør si det han mener. Legg merke til hvem han snakker om som er de "scripted puppets". "a third world war.....this is not a joke". (tenk et par ganger ekstra på denne setningen). Ken O'Keefe Dares To Say What Others Do Not https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ESZN_YDE-TU Denne burde alle se, også de som ikke er så interessert i krigskonfliktene som fyller nyhetene våre daglig. Denne får du selvfølgelig ikke servert her på berget....dessverre. Endret 17. september 2014 av clink Lenke til kommentar
arthon Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Her er en kar som tør si det han mener. Legg merke til hvem han snakker om som er de "scripted puppets". "a third world war.....this is not a joke". (tenk et par ganger ekstra på denne setningen). Ken O'Keefe Dares To Say What Others Do Not https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ESZN_YDE-TU Denne burde alle se, også de som ikke er så interessert i krigskonfliktene som fyller nyhetene våre daglig. Denne får du selvfølgelig ikke servert her på berget....dessverre. Jeg vet ikke hva du bruker som nyhetskilder, men Ken O'Keefe sier jo ikke noe nytt - det finne mange av hans type, spesielt i USA og har vært det siden WW2. Han har jo drevet med dette i minst 15 år nå, så hvis han er nytt for deg så har du bare ikke fulgt med. Hvis du bare leser overskrifter på Aftenposten og Dagbladets web sider så vil du se lite av dette selvfølgelig - men for å være orientert holder det ikke med Norske nyheter som eneste kilde. Mange av påstandene han legger frem vil du ha sett dekket i forskjellige programmer på NRK og den debatten er kontinuerlig oppe i Amerikansk media. Alle beskyldningene O'Keefe kommer med er sanne og har vært brukt som argumenter siden Korea og Vietnamkrigen og alle påfølgende konflikter, men videoen er i seg selv uinteressant fordi det er bare en manns side som kommer frem mens motargumentene og andre innsynsvinkler er klippet bort. OKeefe er bare en av mange som kommer med denne vinklingene - problemet er at de har verken noen løsninger eller evner å se at alle "opprørsgrupper" som er årsaken til konflikten har også mektige krefter bak seg som operer i det skjulte. Uten å vite hva slags "løsning" O'Keefe egentlig har, utenom den standard for hans type retorikk som helst er å forholde seg passiv, så er alle disse "små krigene" proxy kriger. Om det er de samme kreftene på begge sider som skaper dette ut av profitt eller to sider som sloss om verdensherredømme kan man jo diskutere uten at man noen gang vil finne ut sannheten. For å bruke et eksempel på at USA ikke er EN Ting; Hvis man kritiserer USA for Irak krigen så blir det for unyansert - det blir mer riktig å skylde på Bush administrasjonen (egentlig Cheney) som startet den krigen og som er den rake motsetningen til Obama administrasjonen og har to vidt forskjellige mål. For å sette det på spissen, så var det USA fascistene som invaderte Irak mens USA demokratiske prøver å avslutte krigene fascistene startet. Hvis vi også bruker konflikten i Irak/Syria nå som eksempel så er det Russland/Iran/Syria fascistene som har skyld i at den konflikten har blusset opp og USA/EU demokratiske liberale som prøver å slukke brannen. USA/EU kunne nå forholdt seg passiv - men siden det er en Proxy krig så ville den bli brukt til angrep i USA/EU i fremtiden. Problemet sånne som O'Keefe og folk på Nyhetspeilet har er at de bruker relevant kritikk ofte iblandet konspirasjons fantasier og er aldri villig til å nyansere og skille mellom de forskjellige åpne og skjulte krefter som er bak alle konflikter og det resultere i en salig blanding av del-sannheter og tull og tøys. De har aldri noen løsning utenom passivitet og deres resultat analyser er alltid utrolig naive. Det er en mengde respekterte publikasjoner og skribenter som tar for seg de samme problemstillingene og avslører hva som foregår i det skjulte, men nyhetspeilet er ikke en av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå