^fmj Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kjøpte meg et nettbrett på forrige søndagstilbud hos Elkjøp, denne uken dukket det selvfølgelig opp en mer fristende deal. Er det mulig å angre på nettkjøp i butikk? Hadde vært ypperlig og sluppet returfrakten. Lenke til kommentar
otl Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Kjøpte meg et nettbrett på forrige søndagstilbud hos Elkjøp, denne uken dukket det selvfølgelig opp en mer fristende deal. Er det mulig å angre på nettkjøp i butikk? Hadde vært ypperlig og sluppet returfrakten. Jepp. det kan du. Du kan også levere varen inn til nærmeste Elkjøp. Det har jeg gjort selv et par ganger. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Faktisk har jeg kjøpt varer i nordbysenteret i sverige (uten for strømstad) og tatt med til norge, og brukt åpen kjøp i en elkjøp butikk, fungerte det fordi elkjøp er en international kjede. Vær klar over elkjøp, lefdal og expert selger en del tilfeller brukte varer som nye. Det har vært kjent i flere år, bare at det først har kommet gode bevis på dette. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Neida, hverken Lefdal, Elkjøp eller Expert selger brukte varer som nye. Vil du påstå at den 18 år gamle kassøren på Rema som kun jobber der for å tjene penger legger sjelen sin i arbeidet? Nei, det vil ikke jeg heller. Faktum er at brorparten som jobber med kunder i butikk er ufaglærte og uerfarne personer. Med slike forutsetninger vil folk gjøre feil, og relativt mye feil. Har jobbet i butikk i mange år, og ser det i alle deler av bransjen. Slike feil kunne skjedd i hvilken som helst butikk. Hvis det er viktig for deg at du ikke får en brukt vare så sjekker du forseglingen. Tilbake on topic: Elkjøp har prismatch, så du får samme pris der som andre steder. Ønsker du å returnere produktet kan du gjøre det i butikk. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Neida, hverken Lefdal, Elkjøp eller Expert selger brukte varer som nye. Vil du påstå at den 18 år gamle kassøren på Rema som kun jobber der for å tjene penger legger sjelen sin i arbeidet? Nei, det vil ikke jeg heller. Faktum er at brorparten som jobber med kunder i butikk er ufaglærte og uerfarne personer. Med slike forutsetninger vil folk gjøre feil, og relativt mye feil. Har jobbet i butikk i mange år, og ser det i alle deler av bransjen. Slike feil kunne skjedd i hvilken som helst butikk. Hvis det er viktig for deg at du ikke får en brukt vare så sjekker du forseglingen. Tilbake on topic: Elkjøp har prismatch, så du får samme pris der som andre steder. Ønsker du å returnere produktet kan du gjøre det i butikk. har ved flere anledninger kjøpt brukte varer! Sist jeg kjøpte tven så var den brukt, blant annet masse merker osv. Moren min kjøpte ny tlf som var full med fingermerker og tydelig brukt. Alt ble solgt som nytt! og alt ble kjøpt på lefdal alnabru! Hater den butikken, når jeg nå kjøper noe så åpner jeg varen i kassa , sånn har jeg klart å " utelukke " brukte varer.. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Kjøpte meg et nettbrett på forrige søndagstilbud hos Elkjøp, denne uken dukket det selvfølgelig opp en mer fristende deal. Er det mulig å angre på nettkjøp i butikk? Hadde vært ypperlig og sluppet returfrakten. Hva hvor var mer fristende? Edit: Ser nå, uke gammel tråd ja.. Endret 20. september 2014 av Joey1313 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå