sluffy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noen som vet hvilke bilemodeller som har dører som slår feil vei? Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Hvis du tenker på såkalte "suicide doors" så hadde Lincoln Continental det på 60-tallet bilde Endret 27. oktober 2003 av Ezekiel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Mazda RX-8 sine bakdører er sånne . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Ja sånne, har sett at Marilyn Manson kjører en sånn i begynnelsen av Musikkvideoen til Tainted Love. Noen som har flere modeller og bilder?? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Rolls-Royce Phantom har fått slike dører .. de er hel automatiske også .. desverre er ryktet på denne bilen allerede dratt gjennom møkka .. og det FØR det har kommet en til norge .. (ja den er tilsalgs) dere har vel alle sett 50Øre sin musikk video P.I.M.P ? der ser dere hvordan rappere kan drepe et merke .. synd for bilen ser direkte Ond ut forfra.. ser ut som en Ond diktator bil forfra ja .. Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Manson kjører en 1969 continental, dersom noen lurte. Når det gjelder flere biler med slike dører kan jeg nevne Subaru 360 1935 packard 1935 Pontiac 8 (eller "eight", usikker på hva som ble brukt) noen cadillacer fra 30-tallet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 glemte å nevne at Toyota Tundra har det ..(bare på "Access Cab".. og ja .. den selges ikke i norge .. men i USA får du den i T3 utgave.. ) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hm.. det jeg nå lurer på er hvorfor det kalles "suicide doors" ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hm.. det jeg nå lurer på er hvorfor det kalles "suicide doors" ? lukker du den opp i stor fart så er de jo ikke så lette å få igjen .. kan ha noe med det å gjøre Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 trur enkelte av chevrolet sine "trucks" har slike bakdører. Men der er meir liknande Mazda sine. Men der må du lukke opp framdørene før du opner bakdørene da. Lenke til kommentar
eab Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 navnet suicide doors kommer fra tiden før bilbeltet.. dersom man støttet seg til døra og den gikk opp i fart (noe som har vært tilfelle flere ganger) så var det bye, bye.. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Det går ann å lage slik dør selv da. Du kjører bilen din inn i vaskehallen, og før du rygger ut (i stor fart) glemmer du å lukke døra. Da går døra feil vei. Ja jeg har testa det, og det funker, det er ikke bare et rykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå