fanti Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Syns ikke dette var hverken pent eller gjennomtenkt. Som andre har sagt, så mangler det bare at en klovn kommer hjem på døra og leverer modemet. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Må være et hackerangrep Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jesus Christ! Den gamle var "litt" bedre hah! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg mener at det må ha vært en 3år gammel fargenarkoman som har lagd siden. Lenke til kommentar
espanos Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Synes sidene var fine og "spreke" jeg, eneste er at de gjerne kunne gjort førstsiden litt mer spennende! Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vanvittig fargerik iaff :o Men den var veldig oversiktlig og grei Lenke til kommentar
turboslave Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Den gamle var dritkjedelig og vanlig, den nye var mye bedre. Den var nesten shagedelic! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Må legge til en ting! Hele vitsen med en internett siden til bedrifter er jo at kunder skal forstå hvor de skal og hva bedriften gjør! Dette er en PERFEKT side for akkurat dette! enig her jeg, den får fram poenget.. meeen.. pent.. njaa Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 *hjeeeeeeelp*! WTF har skjedd med den side? En ting er sikkert: Dette beviser bare min påstand om at det ENESTE ngt kan, er tekniske xDSL-løsninger.. Webdesign er det ingen som kan der i gården, nei Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hah! Nå har de virkelig bæsjet på leggen.. Men bra bredbånd leverer de jo Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 den siden kan umulig være 100% ferdig Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det var en simpel side, men den er jo litt genial. Tar jo ikke så lang tid å få fram på modemet til noen! Og de skal vel inn på sida for å, nettopp, bestille bredbånd! Syns den er absolutt nødvendig! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Den er nok laget av en pedagog. Rettere sagt en lærer i småskolen. : Det viktigste for en som skal inn på en side for å finne informasjon er at det skal være lett og finne den. I dette tilfellet skal det godt gjøres å ikke klare nettopp det. Mao den er pedagogisk korrekt. Jeg syntes fargene gjorde siden sprek og ungdommelig jeg. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Syntes siden så rett og slett amatørmessig ut. For ikke å snakke om at dem har tenkt å presentere den siden til bedriftsmarkedet! En ting er at ei husmor eller 16 år gamle blondiner synes den er morsom og gøyal. En annen ting er når dem får seriøse kunder som har peiling på hva dem driver med Jaja-........har NGT selv og synes dem er topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå