mars001 Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Må være noe av det værre jeg har sett... http://www.ngt.no Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Den var da fargerik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Det er nok ikke noe offisiel siden. Oviously. (eller kordan det nå skrives) Nextgentel Edit: vist pokker er det en offisiel side. WTF? Endret 27. oktober 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Ehhh....de er da helt like eller Edit: Du oppdaget det ja *grin* Endret 27. oktober 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dette må være en spøk.... Ikke bare bredbåndssmil her nei. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Lignet nesten som om det var karneval side eller no Var litt mere stil på den gamle.... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Grøss og gru!! De var ikke bra nei, må nok vurdere mitt kundeforhold nå *grin* Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 ****** for no dritt Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Haha! Måtte åpne siden i internett explorer også (bruker opera), for å se om det virkelig var meningen at forsiden skulle se sånn ut... Det var forsiden som så sykest/feilest ut. Resten "funker" egentlig, hvis du er glad i farger. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 (endret) ja, synes det hele var ett stort rot edit: hva f*** er det som skjer med siggen da , er jo mega stor Endret 27. oktober 2003 av Folo Lenke til kommentar
Tim Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Haha! Virkerlig LATTERLIG! Det virker jo som et litt nybegynnerfirma når man ser den siden der da! Kanskje noen eller alle som leser dette skal sende de en mail? Vi liker vel NGT, eller? Jeg er vertfall storfornøyd med de, og det VET jeg MANGE andre er også! Ha en fin dag! MVH Tim Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Forsiden er helt forvrengt i Opera! Lenke til kommentar
christt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 bare en ting å si --> hehe... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Slenger meg på jeg: Ser jo til og med verre ut enn sider jeg har sett n00b'z har mekka i Frontpage Men som GeeZuZz sa: Siden (hvis man sert bort fra forsiden) var grei nok hvis man er glad i farger. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Må legge til en ting! Hele vitsen med en internett siden til bedrifter er jo at kunder skal forstå hvor de skal og hva bedriften gjør! Dette er en PERFEKT side for akkurat dette! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 OMFG! Øynene mine!jeg er blindet! Det er en av de værste sidene jeg har sett, men den slår ikke ahlgren(hvordan skrive det?) sin. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Forsiden var forjævlig, resten var "greit". Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg synes ikke den var så ille jeg heller... Lettlest, stilren, informativ og gjennomført om ikke annet. Små-psykedelisk ja, men jeg liker den bedre enn den gamle Passer imidlertid ikke med gull-logoen de har. Stilren og ikke et virvar av bokser med masse knøttsmå linker som man finner på samtlige nettportaler og nettaviser. (hvorfor begynte man med det?!?!) Lenke til kommentar
magikern Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 eneste jeg har å bemerke der er plasseringen og mengden av "whitespace" <-- den virka ikke helt gjennomtenkt... evt litt sort skrift på den hadde hjulpet veldig mye... Lenke til kommentar
shahin Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dette var helt for jaevlig! Hvordan kan de bytte ut så bra side, med noe så amatør-aktig drit... uforståelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå