BambiBoy Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Noen som vet hva forskjellen er mellom Avermedia Live Gamer HD og Live Gamer HD Lite? Ser litt rundt på internettet nå, men finner ingen gode svar. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Leser du specs på begge kortene så har Gamer HD USB Hot Botton, hva dette er for noe aner jeg ikke. Ellers ser de like ut. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Leser du specs på begge kortene så har Gamer HD USB Hot Botton, hva dette er for noe aner jeg ikke. Ellers ser de like ut. Kan man konkludere med at de ekstra kronene man bruker på "non-lite" er tilbehøret som kabler og så videre? Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Aner ikke hva som følger med, men ta å se noen unboxing vids på youtube også ser du hva som følger med. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Aner ikke hva som følger med, men ta å se noen unboxing vids på youtube også ser du hva som følger med. Jeg vet at det ikke kommer noe annet enn hdmi kabel med i "lite", men jeg lurer på om det noen forskjell i hardware eller om de praktisk talt er identisk på innsiden. Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Gamer HD har USB Hot Botton, hva dette er for noe aner jeg ikke. Var det eneste som skilte disse 2 kortene. Lenke til kommentar
BambiBoy Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Gamer HD har USB Hot Botton, hva dette er for noe aner jeg ikke. Var det eneste som skilte disse 2 kortene. Ok, takk for svar. Trenger ikke Hot Button ettersom jeg skal bruke den til streaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå