Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Heisan. Jeg prøver å resette passordet på Origin brukeren min men jeg får ikke bekreftelseseposten, så det er jo klin umulig. Prøver dermed å kontakte de via nettsidene men det virker som om de er temmelig ustabile de og. Kunne noen hjulpet meg her? Noen som har en epostadresse til kundeservice jeg kan bruke? På forhånd takk https://help.ea.com/no/contact-us/new/?product=origin Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Send meg eposten din gjennom PM, så skal jeg se hva jeg får til. Hjelp-sidene fungerer her. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Ser ut som noen har klart å hacke kontoen faktisk. Søkte etter "Origin" i en av de gamle epostene jeg egentlig ikke bruker lenger, ser at noen har endret passord og epostadresse i juni. Tror kanskje det er best om jeg rapporterer det selv slik at det kommer fra eposten som det ble byttet fra. Er det kun sånne skjemaer man skal bruke for å sende inn eller er det en epostadresse jeg kan bruke? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg tror noen har hacket min Origin-konto - Hva kan jeg gjøre?Du må følge disse trinna. Hvis du har problemer med forbindelsen, så sender du meg din kontaktinformasjon til meg. Jeg er online litt til. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Fikk den opp, takker Da blir det rapportering her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Flott. Ingen årsak. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Følg trinnene nøye. Selv ringte jeg til den norske supporten og fikk hjelp via dem. Når kontoen din er hacket på den måten er det beste måten å løse det på. Endret 14. september 2014 av TheHawk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 EA har en ganske god LIVE CHAT SUPPORT (ikke på Norsk). Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Ringte tidligere i dag og fikk ordnet det. Fornøyd med hjelpen. Ordnet 2 trinnsbekreftelse både på Origin og epostkontoen nå. 1 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Har selv hatt uvedkommende inne på min konto tidligere, hvor de i tillegg kjøpte spill og sendte til selv seg, men EA skal ha skryt for sin live chat! De var veldig hjelpsomme i det tilfellet og ved andre supportspørsmål Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Litt ekkelt å tenke på egentlig. Det som er rart er at de faktisk også har hatt mulighet til å ta Steam kontoen siden den også var knyttet opp mot den eposten. Men de visste nok ikke brukernavnet på den da det er en eldgammel epostadresse som er brukernavnet, mohaha. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Litt ekkelt å tenke på egentlig. Det som er rart er at de faktisk også har hatt mulighet til å ta Steam kontoen siden den også var knyttet opp mot den eposten. Men de visste nok ikke brukernavnet på den da det er en eldgammel epostadresse som er brukernavnet, mohaha. Da de tok min konto snappet de aldri verken passord eller epost. De manipulerte systemet slik at de kunne bytte epost adressen uten at jeg fikk varsel om det. Til og med EA skjønte fint lite av hvordan de hadde klart det. Ordnet seg fort for meg og. Måtte sende inn bilde av orginal game cover og saksnummer skriblet ned på et ark mens jeg snakket med de. Så ordnet de resten for meg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Slapp å sende inn bilde, hadde heldigvis bestillingsnummeret på ett av spillene. Men det tyder vel på at de kan få til dette lett på de som ikke har totrinnsverifisering. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Var ikke klar over at Origin hadde fått tofaktor. Takk for den Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 De har tydeligvis behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå