Ember Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hei! Jeg har et problem jeg håper noen her kan hjelpe meg med. Skal prøve å lime inn bilder fra internett til hotmail, men etter "kopier" vil ikke hotmail "lime inn"!? Noen som vet hva som kan være problemet? Det å lime inn tekst funker fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Trenger jeg å si mer? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Kopierer og limer du inn med musen? Prøv ctrl+v når du skal lime inn. Noen ganger fungerer det selv om man ikke får opp "lim inn" ved høyreklikk. Edit: Å legge til vedlegg via menyen, som sudan2k sier, skal i alle fall fungere Endret 13. september 2014 av 2ball_ Lenke til kommentar
Ember Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Hei. Det med vedlegg via menyen går ikke, da må jeg jo ha bildet lagret på pcen!? ctrl+v går heller ikke desverre:/ Selvfølgelig kan jeg jo lagre bilde, lagre som, osv, for så og laste det opp i hotmail, men det er mye mer arbeid da, lettere å bare kopiere og lim inn, det har alltid virket tidligere:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Om bildet finnes på nett, så få tak i billednettadressen.Så velger du filer som vedlegg og i stedet for å klikke på en fil, så limer du inn billednettadressen. Da lastes bildet ned og legges inn i mailen automatisk. ctrl+c og ctrl+v er bare for å kopiere til og fra utklippstavlen. Lenke til kommentar
Ember Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Takk for tips, men det går ikke det heller desverre:/ Kanskje jeg har trykket på noe jeg ikke er klar over:/ Prøvde det du sa med å kopiere bildenettadressen og lime inn, men da "frøs" på en måte hele, "mine dokumenter" og ble grått. Og ingen ting ble opplastet. Skjedde hver gang jeg prøvde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Høyreklikk på bildet du skal bruke.Velg åpne bildet i ny fane. Billednettadressen står så øverst. Om du ikke får det til, så er det vel enklere å benytte seg av annen webmail.... Lenke til kommentar
Ember Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 Nå gikk det du nevnte sist, med bildenettadressen, bare merkelig at vanlig kopier og lim inn har sluttet å fungere, men men. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå