cccc_c Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Håper på noen råd fra noen datakyndige her, da jeg selv har lite peiling på det området. Saken er at jeg har noen videoer på en iPhone som jeg ønsker å overføre til en ekstern harddisk. Noen videoene er korte, mens andre en på opptil ti minutter lange. Jeg har forsøkt å overføre videoene fra telefonen til PC'en min via den ledningen man lader med. Når telefonen blir koblet til PC'en, kommer det automatisk opp et vindu på PC'en som spør hva jeg vil gjøre og ett alternativ er å overføre 'items' fra telefonen. Men når jeg trykker på dette alternativer og overføringsprosessen starter, blir ikke videoene overført. Isteden lager PC'en isteden et bilde av videoen (det bildet man ser før videoen starter). PC'en min er fra 2006 (!), og det har kanskje noe med saken å gjøre? Er det mulig å få dette til med en så gammel datamaskin? Er det eventuelt mulig å få disse videoene over til den eksterne harddisken uten å gå via en PC? Jeg har forsøkt å laste ned iCloud til PC'en min, i håp om å finne videoen der og så overføre dem til den ekstern harddisken uten å måtte overføre de fra telefonen først. Men jeg får ikke til å laste ned iCloud heller. Jeg får bare beskjed om at "siden kan ikke vises" når jeg prøver dette. Man skal vel kunne laste ned iCloud på PC'er også, eller er det kun til Mac? Lenke til kommentar
InNeed Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 "iCloud" som du kaller det kan du også laste ned til din PC. Men det er kun de siste 1000 bildene fra din kamerarull. http://www.apple.com/no/icloud/setup/pc.html Normalt sett skal også videoer overføres, så vet ikke om jeg har noen løsning for det. Men du kan jo eventuelt mellomlagre de på for eksempel dropbox. www.dropbox.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå