Nerdrage Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Heisann. Kjøpte meg en roccat kone xtd for noen måneder siden. Den har til nå fungert utmerket på alle måter, med bra software, funksjoner og ergonomi. Men for noen dager siden begynte høyre museknapp å oppføre seg dårlig når knappen holdes inne ved for eksempel sikting i fps spill og lignende. Det som skjer er at selv om knappen er holdt inne så vil den i tide og utide slutte å registere knappetrykket for så å registere igjen. Dette blir fort irriterende i fps spill da det plutselig skifter fra ADS til hipfire sikting mange ganger på kort tid.....ofte flere ganger på rad. Mistenker at det er mekanikken i knappen som er sløv fordi så snart jeg trykker knappen inn hardere enn jeg pleier så ser det ut til å fungere som det skal. Men det blir jeg sliten av så...... Vurderer nå en ny god gaming mus. Men det er jo utrolig mange å velge mellom. Har sett litt på Logitech g502 Proteus Core som ser ut som en god erstatning. Endret 13. september 2014 av Nerdrage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå