hermosa Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hei, trådstarter her. Det er flere som bruker do her og de er ikke like nøye på hygiene som meg. Derfor synes jeg det er nødvendig å vaske dosetet før jeg setter meg. Men er ikke sikker på om det er nok, og føler trang til å dusje meg etterpå. Å bruke do andre steder for eks på jobb er helt uaktuelt for meg. Da får jeg heller holde meg til jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 0acdd...a07 På den måten er du garantert mageproblemer. Det er viktig med gode toalettvaner og å gå på toalettet når behovet melder seg, og ikke holde seg i timevis. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 OCDLagde du forskjellige størrelse på bokstavene bare for å gjøre narr av? 2 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) y Hadde lik farve da for å veie opp Endret 14. september 2014 av War Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg ville også utredet nærmere om dette kunne være tvangshandlinger av noe slag. Vel vitende om at det er flytende overganger fra å være nøye til å være sykelig opptatt av noe. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Det er jo ocd sånn helt på ekte, men ja det TS gjør er faktisk farlig. En dag får man/har man familie og vips blir de syke av de sterke bakteriene som er de eneste som overlever. Ironisk at man vil ha det rent, men gjør det værre Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hei, trådstarter her. Det er flere som bruker do her og de er ikke like nøye på hygiene som meg. Derfor synes jeg det er nødvendig å vaske dosetet før jeg setter meg. Men er ikke sikker på om det er nok, og føler trang til å dusje meg etterpå. Å bruke do andre steder for eks på jobb er helt uaktuelt for meg. Da får jeg heller holde meg til jeg kommer hjem. Anonymous poster hash: 0acdd...a07 Det er de samme bæsjepartiklene spredd på alle dørhåndtak og på vasken, så husk å vaske de også, minst en gang om dagen, helst oftere! Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Mobilen og dørhåndtak er trolig skitnere en dosetet. Har du spurt deg selv hvorfor du føler trang til å dusje? Hvorfor du må vaske doen? Endret 15. september 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Hei, trådstarter her. Det er flere som bruker do her og de er ikke like nøye på hygiene som meg. Derfor synes jeg det er nødvendig å vaske dosetet før jeg setter meg. Men er ikke sikker på om det er nok, og føler trang til å dusje meg etterpå. Anonymous poster hash: 0acdd...a07 Inntil du har fått snakket med noen om problemene dine så kan du jo gå til innkjøp av en slik: Et billigere alternativ ville bli noe slikt: Eller noe for den lekne: 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kjøp deg et forbanna dasssete av papp, som du kan ta av å vaske... Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det TS trenger er: 1: Å snakke med noen om sin OCD. 2: For hud og tidsbruks skyld: Et bidet. Da slipper du å dusje hele kroppen hver gang. Det er i andre kulturer helt normalt å bruke bidet etter eller istedetfor dopapir. Billigvarianten er å kjøpe en bidetslange og bruke doen som skål/avløp: Enda rimeligere er en servantdusj som rekker bort til doen: http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/vann-og-sanitar/vvs-armaturer/dusjhandtak/servantdusj-430218/ Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det TS trenger er: 1: Å snakke med noen om sin OCD. 2: For hud og tidsbruks skyld: Et bidet. Da slipper du å dusje hele kroppen hver gang. Det er i andre kulturer helt normalt å bruke bidet etter eller istedetfor dopapir. Billigvarianten er å kjøpe en bidetslange og bruke doen som skål/avløp: Enda rimeligere er en servantdusj som rekker bort til doen: http://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/vann-og-sanitar/vvs-armaturer/dusjhandtak/servantdusj-430218/ Der kan man jo sitte å drite og spy i vasken samtidig! Faila med anonymmodus eller? :P Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Nei, hvorfor skulle jeg være anonym for å gi vvs-tips? Endret 18. september 2014 av toth Lenke til kommentar
War Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 For det liksom er deg på bildet Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Det TS trenger er: Nei, hvorfor skulle jeg være anonym for å gi vvs-tips? Derfor.... Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Ah, hvis War har rett var det en god spøk som gikk meg hus forbi jeg trodde liksom det skulle være flaut å kunne noe om bideer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå