Isbilen Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Hvorvidt dyr har samme rett til å leve som mennesker er en helt annen diskusjon enn spørsmålet om det var greit under rådende regler å avlive denne hunden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ble det for komplisert, eller er det så mange andre som ikke slipper til? Går vel an å ha flere tanker samtidig, eller aspekter Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Joda, det klarer jeg helt fint. Jeg klarer også å fokusere på noen av dem av gangen, slik man gjerne gjør når man diskuterer et tema. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Da får vi være uenig da - jeg mener det fint lar seg gjøre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har altså valget mellom å være enig med deg eller enkel i hodet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg har altså valget mellom å være enig med deg eller enkel i hodet. Hvem står i veien for at du velger etter eget hode? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Å jurist er ikke en del av "gjengen" Nei. Juristen var ikke på stedet. Det opprinnelige argumentet var "såret stolthet", noe som viser seg å være totalt bomskudd. Hva med bare følge faren til vetrinær ? Jeg er enig med deg man kan ikke gi denne hunden til faren så la det være med det, det hadde vel også vært brudd på standar prossedyre hos politiet når et vedtak ikke er etterfulgt eller ? De fleste Nordmenn vil ikke leve i et samfunn der politiet skyter hunder på denne måten, og godt er det tror også en del politifolk også er enig med det. Jeg tror de fleste nordmenn vil leve i et samfunn der politiet tar de nødvendige skritt for å ivareta folks sikkerhet. Politiet skjøt ikke hunden uten grunn, men hunden hadde både en historikk, og var aggressiv og angrep der og da. Jeg kan ikke se noen grunn til å involvere faren i det hele tatt. Hunden var politiets ansvar, og de skal ikke velte dette over på andre. Dessuten skulle hunden inn for kontroll uansett, så de hadde ytterligere grunn til å ta den inn selv. Ja enig i det, dessvere ble hunden et offer for en idoit av eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå