Gå til innhold

Kjøpte Xbox One i dag i butikk - fikk importversjon. Hjelp

Aniratak

Anbefalte innlegg

Er ingen forskjell overhodet på import eller norsk-kjøpt Xbox One. De er begge sikkert produsert på samme fabrikk. Det viktigste er jo å slippe å ha den ulyden, så det skal du være glad for.

Anbefaler uansett å bruke United States som lokasjon, ettersom de har mye mer innhold, og digitale spill er rundt 200kr billigere der.

Beklager hijackingen, men: Kan jeg sette opp en hvilken som helst Xbox One til US location uten at det påvirker noe annet enn pris og tilgjengelige titler i marketplace? Kan jeg fortsatt spille online sammen med en kompis som har satt opp sin med Norge, kommer jeg inn på europeiske spillservere når jeg skal spille multiplayer osv? Hvis dette stemmer er det jo en gullgruve! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja...og...Ja.

Bedre priser, større utvalg og ja du kan game med dine venner som har satt den til Norsk. Og på Engelsk så vil jo også voice command på kinect virke.

Det er jo helt sykt awesome. Hva skjer om man går inn og endrer location fra norge til US, mister man alt man har kjøpt da?

Lenke til kommentar

Ja...og...Ja.

Bedre priser, større utvalg og ja du kan game med dine venner som har satt den til Norsk. Og på Engelsk så vil jo også voice command på kinect virke.

Det er jo helt sykt awesome. Hva skjer om man går inn og endrer location fra norge til US, mister man alt man har kjøpt da?

Nei beholder alt det du har kjøpt

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva slags skurrelyd snakker vi om egentlig? Jeg fikk en av kona her om dagen og den var uten kinect. Jeg kan høre strømforsyningen suse litt, men fint lite lyd fra selve konsollen.

Er jeg safe da eller bør jeg undersøke dette mere ?

Strømforsyningen skal suse litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...