Gå til innhold

Trust- - Kvalitet?

Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvor dårlige Trust, Mustek og disse andre billigmerkene er i forhold til andre kjente merker som Nikon, Canon osv.?

F.eks Nikon Coolpix 2000 mot Trust Powercam 735s. Hva er forskjellen mellom disse to? Går utifra at Nikon sitt kamera er litt bedre, men hvor mye, og er Trust sitt mer pris/kvalitet gunstig?

Ifølge spesifiaksjonene ligger Trust og Nikon kameraet ganske likt.

Lurer på å kjøpe Trust kameraet som er skrevet ovenfor, mine behov er bare morobilder, og jeg ønsker et lite kamera, og er lite villig til å gå over 2000 kr.

Er det noen som har bilder å vise som er tatt med Trust kameraet, eller et lignende kamera? Eller noen linker til tester? *grin*

Synes virkelig Akamera burde teste noen kameraer som ansees som dårlige og, tror det er mange andre som jeg som lurer på om det er verdt pengene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer bare på hvor dårlige Trust, Mustek og disse andre billigmerkene er i forhold til andre kjente merker som Nikon, Canon osv.?

Svigers har et Trust kamera. Kan ikke annet enn å understreke det mlwirak sier. Dette gir HÅPLØST dårlige bilder. Sorry! :shrug:

Lenke til kommentar
Har prøvd et Trust 820. Det er det dårligste kameraet jeg har prøvd.

Trust er et sånnt jala merka synes jeg...

Men de er jo ganske billig, så er ikke bildekvalitet så viktig....

Så kan man jo kjøpe et...

Har prøvd ett sånt billigmerke... var fullstendig ubrukelig innendørs. Så selv om bildekvalitet ikke er viktig, så bør man styre unna billigmerker.

Selv om bildekvalitet ikke er viktig, så er det jo greit om man ser det man har tatt bilde av.

Lenke til kommentar

Synes det er litt rart at man kan si at billedkvaliteten ikke er viktig når man skal kjøpe seg kamerea.. Hvorfor i det hele tatt opprette denne posten in the first place da?

Selv har jeg Canon A20. Meget fornøyd med kameraet selv om 2,1 mpix begynner å bli litt i minste laget..

Lenke til kommentar
Selv om bildekvalitet ikke er viktig, så er det jo greit om man ser det man har tatt bilde av.

:lol:

Men så dårlig blir det seriøst ikke da!

Innendørs kan det det, med dårlige kamera som har dårlig blits. Tro meg, jeg har hatt ett (hadde du lest hele tråden hadde du sett det). Det var umulig å se det jeg hadde tatt bilde av om det var kveld og under middels innebelysning og det jeg tok bilde av var mer enn en meter eller så unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...