Mellom Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hei! Er for tiden i markedet for en ny maskin myntet på bla. a. gaming. Har ikke noe hastverk så er mer enn villig til å vente for å få med meg både Broadwell og DDR4. Når tror folk Broadwell socket 1150 til oss desktop-forbrukere kan ventes i butikkene? Og siden socket trolig blir den samme, vil det komme en ny serie 1150 hovedkort med støtte for DDR4 minne? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Og siden socket trolig blir den samme, vil det komme en ny serie 1150 hovedkort med støtte for DDR4 minne? Broadwell for desktop får ikke støtte for dd4. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Broadwell vil støtte DDR3, Skylake på desktop vil støtte både DDR3 og DDR4. Det er det mest oppdaterte eg har fått med meg, men dette er ikkje offisielt frå Intel. Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Skjønner, har vel sammenheng med at de ikke skifter socket fra 1150 det da. Men noen spekulasjoner om release på Broadwell for desktop, noen som er oppdatert på siste nytt? Hvis det er snakk om Q4 må jeg inrømme det er mer fristende og kun få med seg Nvidia 9xx-serien og heller beholde nyeste Haswell.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Q3 2015, men release av nye produkter har det med å bli kronisk utsatt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Q3 2015, men release av nye produkter har det med å bli kronisk utsatt. Hvis dette stemmer og du trenger ny maskin nå er det ingen som helst grunn til å vente. Det nye som kommer er som regel bare marginalt bedre uansett, 5-10% per generasjon forbedring. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kjøp 5960x og 64GB ddr4 ram, så slipper du å oppgradere annet enn skjermkort på 4-5 år Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Etter litt mer Googling så kan se ut som Broadwell er utsatt til godt ut i 2015. For min del blir det ingen venting på Broadwell, er alltids noe nytt å vente på uansett når man handler. Eneste jeg skal se an er Nvidia 9xx, for eventuelt å spare noen hundrelapper på den gamle serien eller kjøpe tilsvarende 970 el. fra den nye serien. At dette lanseres i løpet av måneden er det jo gode kilder på. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Så kjiipt av Intel å utsette Broadwell så lenge Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har noen link ang. forsinkelsen av Broadwell? Det siste jeg leste var at den var forsinket, men ville komme til juleferien. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Har noen link ang. forsinkelsen av Broadwell? Det siste jeg leste var at den var forsinket, men ville komme til juleferien. http://www.guru3d.com/news-story/intel-core-i7-broadwell-e-hedt-chips-delayed-to-2016.html For det er jo Broadwell-E det er vits å tenke på Pinglebroadwell er ikkje noe å vente på. Det blir like kjedelig som 3770k VS 4770k... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Pinglebroadwell er ikkje noe å vente på Jeg vi ha en sånn til HTPC Ellers er det vel på tide at AMD slipper en cpu som GRUSER Intel som i gode gamle 939 dagene da hadde det nok blitt slutt på allt av forsinkelser. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg vil bare ha ULT type med lavt effektforbruk for å bytte HK i min vifteløse mini-ITX desktop... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå