Gå til innhold

Intel Broadwell

Mellom

Anbefalte innlegg

Hei!

Er for tiden i markedet for en ny maskin myntet på bla. a. gaming. Har ikke noe hastverk så er mer enn villig til å vente for å få med meg både Broadwell og DDR4.

Når tror folk Broadwell socket 1150 til oss desktop-forbrukere kan ventes i butikkene? Og siden socket trolig blir den samme, vil det komme en ny serie 1150 hovedkort med støtte for DDR4 minne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner, har vel sammenheng med at de ikke skifter socket fra 1150 det da. Men noen spekulasjoner om release på Broadwell for desktop, noen som er oppdatert på siste nytt? Hvis det er snakk om Q4 må jeg inrømme det er mer fristende og kun få med seg Nvidia 9xx-serien og heller beholde nyeste Haswell..

Lenke til kommentar

Etter litt mer Googling så kan se ut som Broadwell er utsatt til godt ut i 2015. For min del blir det ingen venting på Broadwell, er alltids noe nytt å vente på uansett når man handler. Eneste jeg skal se an er Nvidia 9xx, for eventuelt å spare noen hundrelapper på den gamle serien eller kjøpe tilsvarende 970 el. fra den nye serien. At dette lanseres i løpet av måneden er det jo gode kilder på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...