Fredrinco Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Hei! Det er nå tid for en ny telefon etter at jeg klarte å knuse skjermen på min S3. De jeg har sett på som tilgjengelig er Samsung S5 og Nexus 5. Samtidig har jeg hørt mye bra om Xperia Z2, som også scorer høyest på de fleste tester (?). Nå kommer jo også Xperia Z3, men føler at den kanskje blir i det største laget, og Z2 er vel cirka samme størrelse. En klar fordel med Nexus 5en er jo selvfølgelig prisen, men tenker også at det er en stund siden den kom ut. Endret 13. september 2014 av Fredrinco Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva har du lyst å bruke på telefon? Kun Android som gjelder? Det er flere fordeler med Nexus, bla oppdateringer. Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva med LG G2 eller G3? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Det kommer jo compact utgave av Sony xperia z3 ? Min neste blir muligens Note 4 Edge (om den kommer til Norge og om man får tak i den) Endret 13. september 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Fredrinco Skrevet 18. september 2014 Forfatter Del Skrevet 18. september 2014 Kun Android som gjelder ja. De aktuelle er S5, Nexus 5 og Xperia Z3. Tidligere har jeg hatt S2 og S3, og var godt fornøyd med de, selv om jeg følte de ble noe trege etterhvert, men det var når de begynte å nærme seg 2 år tror jeg. Xperia Z3 og S5 er jo begge vann- og støvtett, noe som er fint å ha. Jeg er noe usikker på størrelsen til Z3, den virker kanskje litt stor utifra sammenligningen på denne siden: http://www.phonearena.com/phones/size#/phones/size/Samsung-Galaxy-S5,Sony-Xperia-Z3,Sony-Xperia-Z3-Compact/phones/8202,8764,8744 Compactversjonen synes jeg blir for liten. Nexus 5 har jo fordelen med at den får oppdateringer med en gang, og den er 2000kr billigere. Ellers er vel telefonene nok så like? Jeg lurer på om det er noen grunner som gjør at jeg bør velge akkurat DEN telefonen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Z3 får "ganske" god kritikk overalt. På alle fronter. Velg den telefonen. Hvis du ikke vil bytte oppover til en Note 4, som kommer starten av oktober. Les litt tester. Endret 18. september 2014 av Slai Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Jeg hadde gått for Z3 av de tre du nevner.Bedre byggekvalitet, mindre bloadware (egne apper), 3 GB RAM ++Den er også bedre å holde i enn Z2 synes jeg, siden kantene nå er runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå