Gå til innhold

Flere piercing samtidig. En del sp....


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå tatt to helix i slutten av Mai. De er nesten fine og gjør ikke vondt lengre eller noe, men alle en 2 uker hovner en av dem opp og gjør vondt og alt det der.... Jeg trodde liksom de var grodd bra. Jeg har fortsatt i de legestengene menvurderer bytte ut snart. Men rett før jeg vil gjøre starter en av dem å hovne opp igjen..
Jeg pleier bare spyle litt med vann og spyle vekk om det skulle være noe skit bak der.
Jeg har begge på samme side og sover alltid på motsatt.

Sp 1. Jeg vet ikke helt hvor tykk den er så vet ikke hva jeg burde kjøpe for å få den i riktig størrelse. Vet ikke om den er 1,2mm 1,6 eller mindre? Vil ikke ta den ut for å måle i tilfelle jeg ikke får den inn igjen. Står det kanskje noen vei, bak på skruen som er der for eks? Om jeg kjøper en som er litt for liten er det dumt da?

 

Sp.2 Har noen noen tips til hvordan man kan bytte på en bra måte? Vil gjerne ha inn 2 ringer der. Vet ikke helt hvordan låsenmekanisme det er på den legepircingen og hvordan jeg får opna den. Vil jo opne dne uten å skade øret. De stakk den med nål. Det er en skive bak og en sånn kule forran.

Sp. 3
Holder på stretche på samme øret, men alt bra der.

Når den siden er ferdig hvor lenge må jeg vente før jeg kan sove på den siden? Siden vil da starte med det andre øret.

Har bare 2 vanlige i det andre til nå, men vil ha en industrial og en helix. "Se bilde" Vil ikke ha samme piercinger, men måten blir ganske lik.

 

spkind.jpg

 

Er det smart eller er det best for øret med en om gangen? Noen som har industrial og har noen tips til rensing eller noe man må tenke på eller være obs på?


Jeg har liksom ingen fra før bare sånne vanlige i flippen, men de gror jo etter noen uker. Så har jo da en del sp til vanlige piercing nå siden jeg egentlig ikke har noen erfaring med det.

Takk for alle svar og tips! :) Lurer mest på det med bytting, hvilken tykkelse jeg burde kjøpe eller de sannsynligvis er på og det med flere piercing sammtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...