Gå til innhold

Nye Nvidia drivere 52.16

Anbefalte innlegg

Nvidia byr på ny WHQL sertifisert driver under det fengende ny navnet ForceWare.

Last ned her

Ganske trist at WHQL sertifiseringen er så lite grundig. Jeg får nemlig en "Catastropic failure" beskjed når jeg trykker på fanen for grafikk adapter i display settings :grumpy:

Kan ikke si jeg er imponert over kvaliteten, for jeg er ikke den enester som har dette problemet for å si det sånn. Dessuten irriterer det meg også endel at installasjons instruksjonene deres ikke stemmer overens med virkeligheten. f.eks slipper driverne som en exe fil. Denne kjører gjennom en installasjonsrutine og du har ingen mulighet for å f.eks avinstallere gamle drivere først, noe nvidia heller ikke nevner med et ord.

Selv endte jeg opp med å pakke ut driverne med winrar også oppdatere driveren fra device manager, slik nvidia beskriver prosessen i readme filen. Resultatet ble ikke anderledes. :gretten: Dette er for dårlig, slikt skulle ikke passert WHQL sertifisering.

systemet mitt: asus a7v8x, xp2000, Gainward Geforce4 Ti4200 64mb. Winxp pro engelsk. Har også siste via chipset drivere og forrøvrig aldri hatt problemer med noe ustabilitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen problemer her, heldigvis... Husker forsåvidt at jeg hadde tilsvarende problemer med mye eldre drivere før (krasj ved åpning av display properties>advanced). Jeg installerte de nye Forceware driverne over de gamle og det fungerer som smurt, selv med DX9/full patcha XP. Har forsåvidt bare en gammel MX200 i den PC'en da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...