Tak9Rr Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Hei! Har en del OnePlus invites til overs og ønsker å gi bort den ene her, hvis det er stemning for det? (64gb versjon) NB: Har ikke igjen flere invites Endret 14. september 2014 av Tak9Rr Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Hadde ikke blitt lei meg for en invite, blant de nye telefonene som frister mest :-) Endret 13. september 2014 av Ooinaru Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Jeg har allerede en, men min samboer kunne brukt en invite. Lenke til kommentar
Tak9Rr Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Ser ikke noe poeng i å vente til i kveld, siden det kun er 2stk som har svart i tråden... Sender derfor hver deres invite på pm Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Tar gjerne en jeg også om du har flere som du ønsker å dele;) Endret 14. september 2014 av Salvesen. Lenke til kommentar
Tak9Rr Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Tar gjerne en jeg også om du har flere som du ønsker å dele;) Sjekk pm Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Ja takk! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 14. september 2014 Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Er dette en invite som lar deg få en telefon for beta testing eller noe slikt ? Lenke til kommentar
Tak9Rr Skrevet 14. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2014 Er dette en invite som lar deg få en telefon for beta testing eller noe slikt ? Detter er en invite som lar deg kjøpe telefonen Lenke til kommentar
saftus Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Har en invite som går ut ikveld. Legger ut linken her, så får det bli førstemann til mølla! Obs! Må bestilles via mailboxde eller jetcarrier, evt. venn el. i feks. Sverige. Invite 64gb Black Mvh! Lenke til kommentar
Doge Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Har en invite som går ut ikveld. Legger ut linken her, så får det bli førstemann til mølla! Obs! Må bestilles via mailboxde eller jetcarrier, evt. venn el. i feks. Sverige. Invite 64gb Black Mvh! Så de gir ikke invites som går direkte til Norge? Lenke til kommentar
Tak9Rr Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Telefonen er kun lansert og shippes til 16 land, Norge er ikke en av de. Derfor må du bruke f.eks jetcarrier, som jeg selv brukte 1 Lenke til kommentar
Doge Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva ble totaltprisen på? Og hvor langt tid fra du kjøpte den til du fikk den? Lenke til kommentar
saftus Skrevet 6. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2014 Kommer ann på hvordan man treffer på flyet til Jetcarrier (som går hver lørdag). Jeg bestillte en søndag, og fredag var telefonen hos jetcarrier, så fikk jeg telefonen onsdag uken etter. (ca 10 dager). Min totalpris ble nesten 3000,- inkl. alt. Jetcarrier har fortolling inkludert i fraktprisen, så man slipper postens gebyrer. Totalprisen vil jo også påvirkes litt av dagens valutakurs. Lenke til kommentar
janeinar Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Har en invite til overs. Brukt telefon selv i noen måneder og veldig fornøyd. Ikke opplevd noe problemer eller tull.... Førstemann til mølla: https://account.oneplus.net/invite/claim/GLQI-Y9SI-7SXD-8WXD Lenke til kommentar
Doge Skrevet 22. november 2014 Rapporter Del Skrevet 22. november 2014 Flere som har invites? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 23. november 2014 Rapporter Del Skrevet 23. november 2014 Meget gjerne Lenke til kommentar
Doge Skrevet 6. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2015 Første mann til mølla! https://account.oneplus.net/invite/claim/GLKZ-TNWD-AVGX-XYAB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå