Epletreet Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Heisan Som tittelen sier så er jeg ny på ultimate team, og vil gjerne starte med det. Jeg har for det meste bare spillt avspark, og karriere. Jeg har klart meg fint på begge, men når det kommer til ultimate team, har jeg 0 peiling på spillere, posisjoner, og kjøp av spillere osv. Alt for å få et godt lag. Noen tips her? På forhånd takk Endret 13. september 2014 av Epletreet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527176 Tror det er best om du stiller litt mer konkrete spørsmål 1 Lenke til kommentar
Epletreet Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Okey La oss si at jeg aldri har spillt ultimate team og at jeg ikke vet noe om hvordan jeg få til et bra lag osv. Jeg har ingen erfaring om hvor spillere passer best på laget mitt osv. Endret 13. september 2014 av Epletreet Lenke til kommentar
Navis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Bruk Futhead.com! Der kan du øve deg forskjellige formasjoner osv.. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Jeg er ikke helt sikker på hva du lurer på, men jeg kan nevne noen generelle ting som mange bommer på. Se på kjemien til spillerne dine. Du burde sørge for at hver spiller har 9 eller 10. Kjemi kommer av at spillerne har noe felles (land, liga, klubb). Se på strekene mellom spillerne. Hvis du har Buffon i mål og Piqué som en av to stoppere, så må den andre være italiener fra Serie A eller spille for Juventus. Italiener fra Juventus gir maks kjemi mellom de to spillerne. Hvis du velger Chiellini istedenfor Caceres, så blitt det lettere å finne spillere rundt Chiellini. Han kan da ha to røde streker og likevel få maks kjemi. Registrer deg på Futhead.com. Der kan du sette opp lag, sjekke kjemi, planlegge, søke opp spillere med alle stats ++ Se på spillernes høyde, ikke bare stats. 195 cm og 75 jumping er bedre enn 180 cm og 76 jumping. Ikke se deg blind på spillernes overall. Enrique er antagelig beste LB fra BPL, hvis du bare ser på de opprinnelige standardkortene. Han har bra høyde, styrke og work rates sammenlignet med de som har høyere overall. Se på work rates. Dani Alves har high/low som gjør ham til en veldig offensiv back. CDM burde ikke ha high attacking, men det kan gå greit hvis du har to og den andre ikke er like offensiv. High attacking er heller ikke særlig ideelt på en stopper, men David Luiz har det og er en av de bedre stopperne. For angrepsspillere er high/low best, kanskje med unntak av 433 (5) hvor CF fort ligger for høyt i banen med high/low. Synes selv at stats og høyde er viktigere enn work rates. Du kan sette opp et eller flere lag, så kan jeg kommentere. Endret 13. september 2014 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Navis Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 90 pace = 90 rating :---) neida. 1 Lenke til kommentar
Epletreet Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Var akuratt det jeg svaret du ga meg jeg lurte på oscrue 10 Lenke til kommentar
VH97 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 For å få et grunnlag til å kjøpe spillere med, kan du gjøre slik: 1) Kjøpe FIFA Points 2) Kjøpe pakker 3) Du får nesten aldri gode spillere i pakker, quickselg pakken for å få 1-2000 pr. pakke 4) Bruk coinsene du fikk fra pakkene til å kjøpe deg et lag på auksjonshuset Kjøp pakker helt i starten og selg de brukbare spillerne dine når markedet er på det høyeste, og kjøp et lag litt senere når markedet er vanlig igjen. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Var akuratt det jeg svaret du ga meg jeg lurte på oscrue 10 Flott Har lagt til litt flere ting. Noe jeg ikke nevnte er at riktig posisjon er viktig. Spillere i feil posisjon gir dårligere kjemi, men det finnes unntak. I laget mitt er Sanchez CAM, men spiller CF. Han har likevel maks kjemi. Jeg har manager fra BPL og han har spilt 10+ kamper for meg. Begge deler gir +1. Sanchez brukes som CAM i et annet lag. Depay og Willems (LW og LB) har maks kjemi. Da trenger ikke Depay å linke med Sanchez eller Ramsey. Sanchez skulle helst vært større og sterkere, men det fungerer bra å spille slik. http://gyazo.com/8821c00115bdfebef84f4b6200d16e83 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 www.futhead.com Har oversikt over billige og bra lag. Tysk lag blir veldig dyrt om du skal ha gode spillere.Anbefaler å starte med et engelsk et. Og ja, spillerne må være enten fra samme land eller liga for å få kjemi, som utgjør veldig mye av ferdighetene til spillerne. Benteke er et eksempel på en billig og bra spiller. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå