RBW Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvem sa at klesvask måtte være kjedelig?Denne vaskemaskinen kan du programmere via mobilen Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Så den er ikke koblet mot nettet? Da får vi vente mer, da... Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvorfor ikke kjøpe vaskemaskin som kan programmeres fra et display på selve vaskemaskina? Mye mye enklere. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Så hvis jeg hadde en slik så måtte jeg fremdeles ned i kjelleren for å legge skittentøyet inn i maskinen som da har alle kontrollene på seg, ta opp mobilen med de samme fingrene jeg har brukt for å legge skitne underbukser inn i maskinen og trykke rundt på skjermen med de? Det høres jo svært lurt og ikke minst hygienisk ut 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Old news? Samsung har allerede en vaskemaskin med svær touch-skjerm og som kan styres av mobilen: http://www.samsung.com/uk/consumer/home-appliances/laundry/washing-machines/WW10H9600EW/EU?subsubtype=eco-bubble-vrttm Endret 14. september 2014 av thklinge Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 NFC? Slik utstyr trenger å være på nett, ikke NFC. AtW Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 NFC? Slik utstyr trenger å være på nett, ikke NFC. Tror de ble grepet av en klassis "because we can"-holdning. Det høres litt rart ut når det kommer fra meg, skal jeg innrømme, men: "Even though you can, it doesn't mean you should." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg