Pyro Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vurderer å kjøpe, men vil høre om ...Se topic. Lenke til kommentar
Pyro Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Ingen som har noen meninger om dell ?? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Gå heller for selv-bygd.. Dell har dumme løsninger og bios som er helt elendig! du kan ikke skifte på noe! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Er det snakk om Bærbar, kjempe! Er det derimot snakk om stasjonær, aldri! Bygg selv/få hjelp. Du tjener mye på det, og får bedre systemer. Som er lette/går an og oppgradere. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dell er ok det, helt til du trenger hjelp med noe..... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Dell er ok det, helt til du trenger hjelp med noe..... Ja.. skal du ha service må du sitte en time i tlf kø og når de svarer spør de om et sånt service nr og når du sier hva som har skjedd, la oss se du skifta kabinett og pc'en starter ikke, så har du ingen garanti igjen og de vil ikke hjelpe deg!! Det skjedde med meg ble jævla irritert!! nå har jeg skaffet meg nytt hk og ram og nå er alt myeee mer stabilt! fikk bluescreen ofte når hardisken jobba Lenke til kommentar
Jay Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hva med Dell Servere da? Noen erfaringer? - J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå