AnonymDiskusjon Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Har fått straff på tap av retten til førerkortet i 3 mnd hos dommeren på rettsmøte. Så fikk jeg brev at straffen er 6mnd hos politiadvokaten pluss boten Jeg godtok boten, men sto ingenting om at jeg skulle godkjenne lengen på førerkortbeslaget. Hvilken straff skal jeg forholde meg til? Godtok de 3mndnjeg fikk hos dommeren Anonymous poster hash: a1d75...355 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hva, eksakt, gjaldt rettsmøtet hos dommeren? Fikk du noe tilsendt etter rettsmøtet men før det brevet du har fått nå? Hva, eksakt, er ordlyden i brevet du har fått? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Rettmøtet gjaldt hva straffen ble. Så ble straffen lest opp etter jeg hadde forklart meg. Godtok denne straffen. Så fikk jeg brev fra politiadvokaten i etterkant hvor det sto at jeg ble dømt til 6mnd førerkortbeslag. Kan finne brevet etterpå Anonymous poster hash: a1d75...355 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå