Gå til innhold

Tv-ut på Intel Extreme Graphics

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har hatt problemer med TV-utgangen på en centrino maskin med Extreme Graphics 2 fra Intel?

* Jeg har problemer med på koble pc'en til TV.

* Jeg har lastet ned nyeste driver for Intel Extreme Graphics, men får ingen alternativer for tv-utgangen i driveroppsettet.

* Under display properties>settings>advanced>Intel® Extreme Graphics 2 for Mobile>graphics properties>devices skal visstnok tv-utgangen dukke opp når jeg plugger i kabelen, men ingenting hender.

* Kabelen er den samme som jeg med hell har benyttet til stasjonær pc.

* Har sjekket bios, etter råd fra Intels internetsider, men fant ingen alternativer for tv-ut.

Har en Tundra Centrino m/XP pro

Hvis noen har hatt lignende problemer eller kan gi noen råd, er jeg glad for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme driver, nederst til høyre på skjermen er det hurtigtast for grafikk-kortet, når du kobler på tv får du opp en option som heter utdata til tv.

vanligvis ligger problemet i feil innstilt tv / video. hadde samme problem selv inntil jeg testet alle inn-kanalene på videoen :ide:

har brukt både svideo og composite

Lenke til kommentar
hvilken knapp for å komme inn i bios ved oppstart? synes å ha prøvd alle.

skal bruke tv-ut snart selv på denne maskinen, bare en vanlig s-video ut kabel?

ps. bruker selv driver versjon  6.14.10.3619

tror det er f1, f2 eller del.. trykker på alle jeg. Har ikke helt funnet ut av det ennå...

Takk for hjelpa... skal prøve alle inn kanalene på videoen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan gikk det med bildet, bacalao? (Nammenam forresten...) ;)

Sliter med samme problemet, finner ingen muligheter til å aktivere tv-utgangen på min 500m - og skal være kinomaskinist på lørdag. Kjører forresten win2k pro. Har lastet ned det som er av nyere drivere.

Har brukt google, dell.no/com, intel.com - finner ingenting som kan løse problemet. Noen som har slitt med det samme og har funnet løsningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...