VSPZ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei dere! Er ganske fersk på alt dette med forsterkere og slikt, så om noen kan hjelpe meg hadde det vært konge! Har en gammel JVC QL-A5 platespiller hjemme som jeg gjerne vil ta i bruk, men mangler en forsterker. Har prøvd med en del alternative løsninger for å få grei lyd på en boomblaster (type harman/kardon) via AUX, uten at lyden blir noe særlig bra. Bare en del støy og lav lyd, så tenker å skaffe en forsterket i stede. Noen som har noe å anbefale for en prislapp mellom 1k-2k? Vet dette ikke gir noen ekstrem bra lydkvalitet, men ønsker egentlig bare noe som fungere OK foreløpig... Lenke til kommentar
Salior Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 En platespiller trenger en forsterker med riaa inngang eller evt. en egen riaa forsterker. De fleste hifi sjapper har riaa fra et par hundre kroner og oppover, signalet utfra platespilleren er svakere en feks en cd-spiller som en vanlig inngang er beregnet på. 1 Lenke til kommentar
VSPZ Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Takk Salior, da vett jeg hva jeg skal se etter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå