Welhaven Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har ordnet et lite spillerom, og tenkte å ha litt grafikk på veggene. Konkret tenkte jeg å lage et par fotolerret med blant annet Altair og Leonidas på. Så starter leten etter en wallpaper jeg liker, som også er høyoppløselig, men ikke så lett desverre. Derfor lurer jeg på om det er en måte å lage et selv på? Enten f.eks fra selve filmen 300 på Blu ray eller lignende? Evt om det går an å oppskalere et eksisterende bilde jeg har til høyere pixler? Takker for svar Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Evt om det går an å oppskalere et eksisterende bilde jeg har til høyere pixler?Da blir det jo større, men ikke mer høyoppløst (detaljert). Omtrent som å gå nærmere skjermen. Det er tvilsomt om du finner gratis bildefiler i plakatstørrelse. Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Evt om det går an å oppskalere et eksisterende bilde jeg har til høyere pixler?Da blir det jo større, men ikke mer høyoppløst (detaljert). Omtrent som å gå nærmere skjermen. Det er tvilsomt om du finner gratis bildefiler i plakatstørrelse. Men finnes det sider som selger høyoppløselige bildefiler som du har noen erfaring med? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Det er derimot mange websider som selger ferdige plakater. Å ta screenshot fra Blu-ray funker nok ikke så godt - full HD er bare to megapiksler, og det er typisk kraftig kompresjon. Endret 13. september 2014 av Trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå