foenix Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jeg har satt inn en ny hd og skal til å klargjøre den gjennom diskbehandling. Jeg må da velge mellom ntsf eller exfat samt størrelse på tildelingsenhet. Hva bør jeg velge? Jeg bruker Win 7 som operativsystem. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Skal jeg bare velge "standard" som størrelse på tildelingsenhet eller bør jeg velge et annet alternativ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Ingen rimelig grunn til å velge noe annet enn standard. Det er et valg for de med spesielle behov. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kompatibilitet mellom maskiner og enheter som Mac: exFAT Ytelse/skal kun benyttes i Windows maskiner: NTFS Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Kompatibilitet mellom maskiner og enheter som Mac: exFAT Ytelse/skal kun benyttes i Windows maskiner: NTFS Tullball. exFAT er laget for minnekort. Både Mac og Linux leser i disse dager NTFS helt greit, så gå for NTFS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå