T133 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 kan noen sjekke denne loggen på forhånd takk ComboFix.txt Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Heisann. Hvis du følger veiledningen i signaturen min, og poster loggene her, skal jeg ta en titt i morgen. Skriv også litt om hva som er problemet med pc, eller om det bare er en sjekk. Ser du har SUPERAntiSpyware på maskinen din. Har du kjørt den i den siste, er det fint om du kan å poste logg også fra den. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 her er loggane du spurte etter dds.txt attach.txt Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 ?? Du har glemt dette: Skriv også litt om hva som er problemet med pc, eller om det bare er en sjekk. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 ingen problem, uten om at eg har fått noe som heite shopping helper på pcem og eg får ikkje fjerna det. så eg ville bare sjekke pcen at det ikkje var noe meir Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Heisann, beklager sen tilbakemelding. Kunne du ha postet logg fra MBAM og Security Check også, som angitt i veiledningen? Trenger disse for å få full oversikt over maskinen. Lenke til kommentar
T133 Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 her er dei Lenke til kommentar
T133 Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 her er dei Results of screen317's Security Check version 0.99.87 Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 11 ``````````````Antivirus/Firewall Check:`````````````` Windows Firewall Enabled! Windows Firewall Disabled! avast! Antivirus Antivirus up to date! `````````Anti-malware/Other Utilities Check:````````` Java 7 Update 67 Adobe Flash Player 15.0.0.152 Adobe Reader XI Mozilla Firefox (for.) ````````Process Check: objlist.exe by Laurent```````` Malwarebytes Anti-Malware mbamservice.exe Malwarebytes Anti-Malware mbam.exe Malwarebytes Anti-Malware mbamscheduler.exe Avast AvastSvc.exe Avast afwServ.exe Avast avastui.exe `````````````````System Health check````````````````` Total Fragmentation on Drive C: 31% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!) ````````````````````End of Log`````````````````````` checkup.txt MBAM.txt Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Heisann Loggene ser fine ut. Prøv å følg denne veiledningen for å fikse "Shopping helper"-problemet: http://malwaretips.com/blogs/shopping-helper-smartbar-virus/ Gi tilbakemelding p åhvordan det går =) Lenke til kommentar
T133 Skrevet 14. september 2014 Forfatter Del Skrevet 14. september 2014 ser ut til alt er bra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå