Gå til innhold

Spontankjøp på timestilbud (laptop), vurderer denne i stedet.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja

ASUS ZENBOOK UX303LN 13,3" QHD+ touch Geforce 840M, Core i7-4510U, 8GB RAM, 256GB SSD, Windows 8.1 er bedre kjøp, men skjermkortet er vel litt utdatert snart, når GT 940M sikkert ikke er langt unna.

jo, sikkert lurt det. men trenger pc også til skolebruk. Grenser for hvor lenge jeg kan vente.

Om neste generasjon lanseres i oktober, vil det da ikke ta desto lengre tid før vi faktisk ser de i ferdigbygde laptops?

Ingen av de er mye for pengene, men ja, hadde gått for ASUS isteden, og enda mer Toshiba Z30 isteden ^^

tilsvarende maskin jeg finner i toshiba serien er

https://prisguiden.no/produkt/toshiba-portege-z30-19l-215235

Dyrere enn asusen med samme spesifikasjoner som acer. noe jeg bommer?

Lenke til kommentar

Ja

ASUS ZENBOOK UX303LN 13,3" QHD+ touch Geforce 840M, Core i7-4510U, 8GB RAM, 256GB SSD, Windows 8.1 er bedre kjøp, men skjermkortet er vel litt utdatert snart, når GT 940M sikkert ikke er langt unna.

Feil, 840m er maxwell og er den nyeste generasjonen som kom i 2014. 900 serien er og maxwell og vil erstatte 870m og 880m som fremdeles er kepler.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Ja

Feil, 840m er maxwell og er den nyeste generasjonen som kom i 2014. 900 serien er og maxwell og vil erstatte 870m og 880m som fremdeles er kepler.

mao skjermkortet er IKKE utdatert og er kurrant i forhold til hva det er mulig å få i en ultrabook?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...