TerrorMan Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Noen som vet grunnen til at skjermen ikke starter opp når jeg trykker på power knappen på toweret? Før måtte jeg skru den av og på et par ganger, for at skjermen skal komme, men nå kommer det ****** ikke no bilde på skjermen (den har strøm) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Sjekk at skjermkort + kontakten som skal stå i VGA`en på skjermkortet sitter ordentlig. Lenke til kommentar
TerrorMan Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Skjermkortet står riktig, samma gjør kontakten. Jeg har skjermen igang nå, men så fort jeg skrur den av, må jeg prøve en 10-20 ganger for at den skal starte opp igjen. Lenke til kommentar
goose Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har samme problem på mitt Rareon 9600. Men for 1 time siden døde DVI utgangen, så jeg ville tippe at enten så er det problemmer med Nforce2 og Radeon eller så var skjermkortet "halv defekt". Sendte ratur forspørsel til PSdata med en gang. (har selvsagt testet alle sjermene og kortet i annen pc og og deinstalert driver) Lenke til kommentar
Insert Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Skjermkortet står riktig, samma gjør kontakten. Jeg har skjermen igang nå, men så fort jeg skrur den av, må jeg prøve en 10-20 ganger for at den skal starte opp igjen. 1306768[/snapback] Jeg har samme problemet. På et fx5500 skjermkort. Får bare ikke fiksa dette. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 har sammme problemet selv. ingen som vet hvordan d fikses? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 btw så ikke at dette var en gammel tråd. Lenke til kommentar
Remo Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg har hatt det samme problemet. Jeg fant en "merkelig" løsning på problemet. Det oppstod kun når jeg hadde en CD i den en CD-ROMen. Jeg byttet da til en DVD brenner og jeg har ikke hatt dette senere. Det kan vel tyde på at det var en konflikt mellom skjermkort og IDE/CD-rom ved oppstart. Muligens du også har en type konflikt? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 jeg har prøvd alt men ingen ting funker. skjermen slår seg på 2-3 ganger i løpet dagen, men ikke mer ingen som har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå