MarqsK Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Vær Tryg(g) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Fint bilde som får meg til å føle at jeg er der.. Prøvde å "varme det opp litt" og trekke fargene litt vekk fra det røde... Funket bra det også - men det spørs jo hva du vil med bildet ditt ;-) Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. september 2014 Forfatter Del Skrevet 12. september 2014 Fint bilde som får meg til å føle at jeg er der.. Prøvde å "varme det opp litt" og trekke fargene litt vekk fra det røde... Funket bra det også - men det spørs jo hva du vil med bildet ditt ;-) Takk for fin kommentar Ja, det kunne sikkert funket bra det også. Personlig prøvde jeg å få frem litt av den kalde vinden som herjer Stad hele året rundt. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Stilig:-) Synes ditt valg ang fargene ble bra. Kompen var veldig bra. Godt jobba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg