Mephisto- Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei, Jeg trenger å trene litt mer enn bare oppskyting og en øving til jakta, og ja, jeg begynner å få dårlig tid. Noen som vet av en bane man kan dra til i omegn Kongsberg for å skyte? Evt. Kan ta meg med om noen skal Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Finn deg en snill grunneier med et jorde som har god bakstopp og sett opp blinker på 100metern og bank avgårde. 1 Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Finn deg en snill grunneier med et jorde som har god bakstopp og sett opp blinker på 100metern og bank avgårde. Hehe, det jeg har endt opp med å gjøre. Men det er litt rart, hjemme (Der jeg er oppvokst), er det så og si fritt fram for å dra på skytebanene når som helst. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ja de fleste skytebanene i distriktene er lettere å forholde seg til. Jeg har heldigvis en 100meter og mer til rett bak huset Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Ja de fleste skytebanene i distriktene er lettere å forholde seg til. Jeg har heldigvis en 100meter og mer til rett bak huset Har du lyst på besøk? Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Jeg trenger å trene litt mer enn bare oppskyting og en øving til jakta, og ja, jeg begynner å få dårlig tid. Noen som vet av en bane man kan dra til i omegn Kongsberg for å skyte? Bl.a. på Meheia. Endret 15. september 2014 av Friluftskar Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Ja de fleste skytebanene i distriktene er lettere å forholde seg til. Jeg har heldigvis en 100meter og mer til rett bak huset Har du lyst på besøk? Bor i Troms, send pm om du er i nærheta Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 16. september 2014 Forfatter Del Skrevet 16. september 2014 Takker og bukker folkens Satser på at det går i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå