Arodem Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Men Windows-spillerne må vente til over nyttår.Grand Theft Auto V kommer til PlayStation 4 og Xbox One i høst Lenke til kommentar
Populært innlegg Netrum Skrevet 12. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2014 Jeg gleder meg enormt til januar! Nå må bare Rockstar få laget Red dead redemption 2 12 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Glede seg til November 2 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Er det sagt noe om at de som kjøpte spillet på forrige gen konsoller eventuelt får kjøpe det på de nye til en redusert pris?Gidder ikke å kjøpe det to ganger på konsoll til fullpris, da venter jeg heller på pc versjonen... 2 Lenke til kommentar
Sonickon Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Bullshit at de må bruke enda mer tid på pc versjonen.. men men, skal prise meg lykkelig for at jeg har en ps4.. det blir garantert et kjøp. 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 "Faen meg" på tide. November it is. Eid PS4'en i et år ca. da. Lenke til kommentar
oyso Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 kan vente lenge på pc utgaven av dette spille bare det virker når det kommer ut.. for vil ikke ha noe reprise av åssen det var når den forrige gta som kom til pc. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Nå må bare Rockstar få laget Red dead redemption 2 Jeg kjøper en Xbox One på dagen når/hvis det blir lansert. Men jeg kan gjerne ha det på PC også. Red Dead Redemption er et av mine absolutte favorittsplitt. Og det plager meg at jeg ikke får spilt det om 10-15 år, fordi det kun finnes til konsoll. Det finnes noen spill som er så gode at de kan spilles om og om igjen. For meg er det Day of the Tentacle, Transport Tycoon, Red Alert, Half-Life 1 (& 2), Portal 1 & 2. Og Red Dead. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Jaja. Håper det er verdt ventetiden på pc. Gleder meg! Men hva skjer med Heist? Vente til november med det? meh Lenke til kommentar
wha96 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dette blir sykt, gleder meg nesten like mye som jeg gjorde til den første utgivelsen. Ny trailer er ute på Social Club og. Pusekatt ved bilen til Michael btw. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 kan vente lenge på pc utgaven av dette spille bare det virker når det kommer ut.. for vil ikke ha noe reprise av åssen det var når den forrige gta som kom til pc. Det er ingen korrelasjon mellom denne sene utgaven og noen higen etter å lage en velfungerende versjon. AtW 4 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Derimot er det en stor sammenheng med det å kunne selge det samme spillet til full pris 3 ganger Sorry Rockstar her står jeg over, dere har blitt altfor griske for meg. 3 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 alt for sent, grafikken er utdatert lenge før det kommer 1 Lenke til kommentar
Andante79 Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Dette er jo en relansering av en 2013-tittel. Det er helt tullete å gjøre det slik. Man gidder ikke kjøpe et gammelt spill som om det er nytt. Kan fint vente til GTA VI. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Blir knallbra! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Når kommer det til Wii U ? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Herlighet. Hvor er poenget i å kjøpe dette to ganger Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Utrolig irriterende. Når de skal behandle meg som en pirat - eller en "second class citizen" - uten noen god grunn i det hele tatt, så får jeg ikke lyst til å støtte dem. Tror jeg avstår fra å kjøpe spillet når det kommer ut. Kanskje jeg en vakker dag plukker det opp på billigsalg. 2 Lenke til kommentar
Helt-Hinsides Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Kall meg gjerne dum, men kjøper det lett en gang til! Penger har jeg nok av, så er null problem å betale for å oppleve dette fantastiske spillet i en enda bedre versjon! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå